Dain Bramage Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Her en dag da jeg skulle overklokke litt, så restartet maskinen seg etter å ha kjørt min A64 3000 s-754 [email protected] på 1.6V. AGP lock var på 66 og PCI på 100(?.) Men da jeg kom inn i windows så frøs skjermen, så jeg skrudde den av med powerknappen. Da jeg startet den opp igjen så kom det ikke noe skjermbilde. Jeg prøvde også med et PCI skjermkort, men det samme skjer her. Maskinen starter som vanlig, men jeg vet ikke om den kommer inn i Windows (siden jeg ikke har skjermbilde.) Kan det være at BIOS har fått seg en smell? Noen tips? Min maskinvare: A64 3000+ socket 754 DFI UT LANPARTY 250 Ati Radeon 9800 pro 2x256MB Geil Gold Dragon PC3200 CPU har god kjøling.. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Prøv clear CMOS ved å ta ut batteriet på hovedkortet i cirka 10 sekunder før du setter det inn igjen. (PCen må være avslått!!) Lenke til kommentar
Dain Bramage Skrevet 14. september 2005 Forfatter Del Skrevet 14. september 2005 Er det det samme som å dra ut og sette inn jumperen ved bios batteriet på hk? Det har jeg isåfall prøvd. Prøvde også å ta ut batteriet, men jeg skal prøve det igjen siden jeg kanskje ikke hadde det ute lenge nok sist. Merkelig dette her, har aldri skjedd meg før! Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 skal du ikke starte maskina i 10 sek a? *bare lurer* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå