Adversary Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 3Min igjen på komplett.no.. *vente spent* Lenke til kommentar
Crazy_Viking Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Stemmer det Ny! Connect3d VGA-Card Radeon X800GTO 256MB PCI-E DVI TV-Out V-In Retail ser ikke ut som noe high end kort med tanke på prisen,(under 2k) så får bare håpe det er en tilfeldighet! Lenke til kommentar
Crazy_Viking Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 javel, der var den ferdig, men ingen ting skjedde på siden til komplett! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 (endret) Komplett ligger ein time for tidlig. Dei er gått over på -1 dag no Må være ein feil frå Komplett sin side. Endret 15. september 2005 av zeph Lenke til kommentar
Adversary Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 vell .. nå står det på komplett .. -1 days 23hours 50 minutes Lenke til kommentar
Pjakk Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 wuuhuu om -1 dager vil det skje noe står det på komplett.. Kanskje det skulle ha skjedd noe i går? Men så skjedde det ikke og nå vil det aldri skje...? Eller kanskje ati har oppfunnet noe som kommer til å kunne ta oss tilbake i tid? Powerfull er jo nevnt.. Lenke til kommentar
meanbean Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Her er dette kortet med 99% sansynligheit http://psdata.no/ps.asp?it=113655&mlevel= Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 wuuhuu om -1 dager vil det skje noe står det på komplett.. Kanskje det skulle ha skjedd noe i går? Men så skjedde det ikke og nå vil det aldri skje...? Eller kanskje ati har oppfunnet noe som kommer til å kunne ta oss tilbake i tid? Powerfull er jo nevnt.. Så Komplett har rett, mens den offisielle sida har feil? Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Her er dette kortet med 99% sansynligheit http://psdata.no/ps.asp?it=113655&mlevel= VIVO og 16 pipes for 1620 kroner? Det er nesten for godt til å være sant... Lenke til kommentar
Pjakk Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 wuuhuu om -1 dager vil det skje noe står det på komplett.. Kanskje det skulle ha skjedd noe i går? Men så skjedde det ikke og nå vil det aldri skje...? Eller kanskje ati har oppfunnet noe som kommer til å kunne ta oss tilbake i tid? Powerfull er jo nevnt.. Så Komplett har rett, mens den offisielle sida har feil? Nei begge har rett.. Ati har satt alle timere 1 time før utenom sin egen.. Så når timeren dems viser at tida er inne så vil dem bruke denne powerful'e tingen sin og ta hele jorda tilbake i tid 1 time.. Hva anet kan powerful være? Hvem bryr seg egentlig om et lite ekstra skjermkort når det finnes 10000 stykker fra før? Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Det er jo slik det står på alle X800 esker da. Up to 16 pipelines. Mao, er det ikke 16 på dette, vil jeg tro. Ville i så fall være utrolig ja... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Det har før vært bugs med slike timere. De er ikke særlig smart kodet, slik at det er opp til hosten å fjerne den "når den går ut". GG. Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Klikk på banneren så ser dere at det nærmer seg snart.... Link' for late... Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Har jo ikke så mye å si uansett om det er elendig klokk på kortet. Nei, jeg blir bare mer og mer skuffa over ATI for hver dag som går... Har snart mista tellinga over hvor mange ganger de "skulle" lansere det nye kortet sitt. Siste nytt er nå starten av Oktober, deja vù noen? Lenke til kommentar
Steinegal Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Er ikke X800GTO uhyre likt X800Pro bare lavere klokk?? Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 (endret) Har jo ikke så mye å si uansett om det er elendig klokk på kortet. Nei, jeg blir bare mer og mer skuffa over ATI for hver dag som går... Har snart mista tellinga over hvor mange ganger de "skulle" lansere det nye kortet sitt. Siste nytt er nå starten av Oktober, deja vù noen? Får håpe dette betyr at de holder på med noe kjempe bra som bare tar litt ekstra tid. Jeg er sikker på at de jobber så fort de klarer med å ta igjen nvidia. Konkurranse er bra for oss slutbrukere. Bedre produkter til lavere priser. Edit: Siden det nå er 23 inne på denne tråden som venter på resultatet som kommer om 15 minutter, setter jeg inn et bilde av mine to favoritt japanere, Magnetmennene, for å korte ventetiden. Endret 15. september 2005 av Dr.Ittsekk Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Det er litt av problemer mitt. nVidia klarte jo faktisk å dra iland både kort i butikker på lanseringsdato, billigere enn x850XT og bedre kort (som bare skulle mangle...). Slik jeg ser det venter ATI med R520 til de har fått gitt ut alle pissbrikkene sine som ingen vil ha... Æsj, jeg begynner å bli "fedd up" med dette utsette-for-å-lage-bedre-kort,-men-egentlig-bare-for-å-tyne-ut-penger-på-gamle-drittkort! Kjøss meg bak, uansett hvor bra kortet er skal jeg skaffe meg gammalt S3 Chrome på lanseringsdatoen. Haha, da lærer dde sikkert! ehhhhh.... Lenke til kommentar
Be__bad Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 -1 dag? Litt rart det der... Timene teller nedover men...Rare Greier Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Drit nå i den komplett-telleren. De har ikke giddet å bruke noen minutter på å kode den skikkelig, så da gidder ikke jeg å se på den. For n'te gang: http://www.x800gt.com/xxx/ Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Hehe ! ATI kunngjør sykkelturen til Ø.D..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå