kizzykazz Skrevet 17. april 2006 Forfatter Del Skrevet 17. april 2006 (endret) Har jobbet litt med kabinettet nå rett og slett fordi jeg må (2 uker igjen!) og slenger om noen strakser opp noen bilder (alle bilder kommer på side 1.) Har fiksa der PSU og DVD-rom skal være, pluss hovedkortbrettet er festet Kommer til å komme en del updater denne og neste uke. Følg med Trenger forslag til navn! "Kabinett i krysfiner?" Endret 24. april 2006 av kazzkizz Lenke til kommentar
kizzykazz Skrevet 24. april 2006 Forfatter Del Skrevet 24. april 2006 Update 24.04!! Kommenter gjerne folkens! Lenke til kommentar
Stian-89 Skrevet 29. april 2006 Del Skrevet 29. april 2006 Ser meget bra ut! Når skal kabinettet være helt ferdig? Lenke til kommentar
kizzykazz Skrevet 29. april 2006 Forfatter Del Skrevet 29. april 2006 Om 3 dager Blir ikke helt ferdig med plexi fordi jeg ikke klarer å skaffe. Håper på en 3-4 i karakter. Ble ikke så bra som forventet Lenke til kommentar
kizzykazz Skrevet 2. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2006 Enda en update. Akkurat nå er kabinettet på skolen. Er ikke ferdig da men... Mer kommer Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 (endret) Enda en update. Akkurat nå er kabinettet på skolen. Er ikke ferdig da men... Mer kommer 6025893[/snapback] Hvor er det updatene gjemer seg? =S Finner ikke den andre tråden Endret 2. mai 2006 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
Nitrob Skrevet 2. mai 2006 Del Skrevet 2. mai 2006 Hvor er det updatene gjemer seg? =S Finner ikke den andre tråden 6028227[/snapback] Første posten i denne tråden Klilla. Lenke til kommentar
kizzykazz Skrevet 4. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2006 Ja alle updater kommer i første post. Skal skaffe meg noen lister straks i eik, ganske dyre, men også veldig pene Begynner å planlegge et HDD stativ, så ideer ønskes Skal stå fremst i kabinettet, der med 120mm viften. Viftekontrolleren skal festes der også. Mvh Kizz Lenke til kommentar
kizzykazz Skrevet 10. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2006 (endret) Update. Lister på. Og det er ikke eik, men furu My mistake. Endret 10. mai 2006 av kazzkizz Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 (endret) Det ble digg med de listene Men BTW, husk på at det er maks 30 bilder pr post (tror det nermer seg slutt jeg?) Tror dette kommer til å ble bra dette Yes innlegg nr 700 4850948[/snapback] Dæven, er prosjektet her så gamelt? Endret 10. mai 2006 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
kizzykazz Skrevet 10. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2006 Jepps, holdt på i snart ett skoleår. Ganske tregt men. Det begynner å bli ferdig nå Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 10. mai 2006 Del Skrevet 10. mai 2006 Det ble digg med de listene Men BTW, husk på at det er maks 30 bilder pr post (tror det nermer seg slutt jeg?) Tror dette kommer til å ble bra dette Yes innlegg nr 700 4850948[/snapback] Dæven, er prosjektet her så gamelt? 6076759[/snapback] Hehe, like lenge som mitt, du husker når jeg begynte? I september ellerno, så det har gått ganske lang tid : ) Men til updaten din, ble fint med listene Kledde det virkelig : p Keep It Coming^^ Øyvind Lenke til kommentar
kizzykazz Skrevet 12. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2006 Hehe, like lenge som mitt, du husker når jeg begynte? I september ellerno, så det har gått ganske lang tid : ) Men til updaten din, ble fint med listene smile.gif Kledde det virkelig : p Javisst er det gammelt! Takktakk, likte kabinettet mye bedre da listene kom jeg også Gleder meg til å bruke kassa. Mvh Kizz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå