lokeland Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 8mm holder nok fint.. Tror kazzkizz har valgt tykkelsen for støydempings skyld kanskje..? Men går du tynnere enn 10mm er det lurt med ramme, det er det vel uansett. Stilig prosjekt forresten.. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 8mm holder nok fint.. Tror kazzkizz har valgt tykkelsen for støydempings skyld kanskje..? Men går du tynnere enn 10mm er det lurt med ramme, det er det vel uansett. Stilig prosjekt forresten.. 5414884[/snapback] Hva mener du med ramme? Tenker på? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Vi kan det over PM for å ikke skape for mye OT Luzifer.. Lenke til kommentar
kizzykazz Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2006 8mm holder nok fint.. Tror kazzkizz har valgt tykkelsen for støydempings skyld kanskje..? Men går du tynnere enn 10mm er det lurt med ramme, det er det vel uansett. 5414884[/snapback] Personlig tok jeg 13 mm fordi det var enten det eller 5 mm Ble veldig imponert da jeg følte vekten på kabinettet! Tykke plater, men veldig lett! Har ikke brukt ramme. Men kunne kanskje gjort det Stilig prosjekt forresten.. Jo takk Mvh Kizz Lenke til kommentar
Flop|s Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Ang tykkelse på platene så har jeg gått for 6mm i prosjektet mitt, kunne kanskje tatt litt tynnere, men 6mm er egentlig helt passe. Synes at større str blir unødvendig store, kabinettet blir stort og "klønete". Fordelen er at det blir litt mer solid... Lenke til kommentar
kizzykazz Skrevet 14. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2006 (endret) Helt korrekt det du sier Flop|s. Men siden dette er mitt første prosjekt, ville jeg ha litt tykke plater så det ville bli lettere å bygge. Angående solid, det som jeg har lagt ut bilder av er like stort som et Chieftech jeg har, men veier sikkert 50 % av det Chifetech gjør! Men målene kunne jeg gjort mer presist, så det ikke skulle bli så stort. For det er stort... PS: Har bestilt i dag! Det jeg bestilte er: LCD display, 20x4, blå 1 stk Sunbeam Kald Katode, 30cm, UV/Blacklight 2 stk Sunbeam Kald Katode Basic Kit 1 stk Sunbeam forlengerkabel til Kald Katode 2 stk MIST vifte, 19 dB(A), Klar plast 3 stk MIST vifte, 16.5 dB(A), Klar plast 1 stk Sunbeam Lightbus, 5.25, Sølv 1 stk Lian Li hovedkortbrett 1 stk Men hjelp, har ikkje powerknapp! :S Mvh Kizz Endret 14. januar 2006 av kazzkizz Lenke til kommentar
spyro Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 (endret) For meg ser det ut som du har bestilt fra microplex, og der kan du bestille poweknapp, så da burde du gjort det. Endret 14. januar 2006 av spyro Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Lage selv? Ta den gamle power knappen din, det du ser at du trykker på tar du bare av, ellers limer du på det du skal bruke på den/ta av det og sette på no nytt. Hvis du skjønte Lenke til kommentar
kizzykazz Skrevet 14. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2006 For meg ser det ut som du har bestilt fra microplex, og der kan du bestille poweknapp, så da burde du gjort det. 5436154[/snapback] Ja hvilken da? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Den du synes ser fin ut vel! =S Lenke til kommentar
kizzykazz Skrevet 14. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2006 Nei ingen der fungerer som powerknapp... Så vidt jeg vet, kan du ikke bruke en knapp som fungerer som en lampe: Du trykker den inn og den lyser, ikke blinker, som trengst for å starte en pc. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Det er bare å trykke den ut igjen elns det da! Alle knapper funker fint. Du må bare ikke ha den så lenge inne, da slår maskina seg av ;p Lenke til kommentar
kizzykazz Skrevet 14. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2006 Ah... Avbryter bestilling og kjøper med en pilotknapp! Takk, det visse jeg ikke! Lenke til kommentar
kizzykazz Skrevet 18. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2006 Update 18.01 ! PS: Bursdag i morra Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Update 18.01 ! PS: Bursdag i morra 5459604[/snapback] Det er den 18. i dag, hvor blir det av updaten da? Lenke til kommentar
kizzykazz Skrevet 18. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2006 Alle updater side 1. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Alle updater side 1. 5459847[/snapback] Ahh, ok. Så jo bra ut det der. Har du testa displayet? Men det er 30 bilder max pr post, så du kan raportere førsteposten og høre om de kan opprete 2-3 poster til for deg etter førsteposten Lenke til kommentar
kizzykazz Skrevet 18. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2006 Alle updater side 1. 5459847[/snapback] Ahh, ok. Så jo bra ut det der. Har du testa displayet? Men det er 30 bilder max pr post, så du kan raportere førsteposten og høre om de kan opprete 2-3 poster til for deg etter førsteposten 5459904[/snapback] Nei har ikke testet displayet enda, får hovedkortet mitt fra rep. på fredag, så skal teste da. Vet ikke helt hvordan jeg romstere inne i pcen, særlig den 120mm viften. Den var stor Jepp, skal rapotere straks Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 Ser jo bra ut da Den lightbusen misunner jeg deg... Jeg skulle egentlig få en fra Sunbeam, men den kommer aldri... de skulle sende den for mnd siden... Men har du testa den enda? Er den lett å bruke/mekke til? Hvordan funker den? Vil ha, men hakke penger.... ;( Lenke til kommentar
kizzykazz Skrevet 18. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2006 Ser jo bra ut da Den lightbusen misunner jeg deg... Jeg skulle egentlig få en fra Sunbeam, men den kommer aldri... de skulle sende den for mnd siden... Men har du testa den enda? Er den lett å bruke/mekke til? Hvordan funker den? Vil ha, men hakke penger.... ;( 5460392[/snapback] Har desverre ikke testa den enda =/ Tror det skal være ganske lett å fikse/mekka på den, visst du tenker på å modde. Mange muligheter, men det som var litt kjipt som jeg fikk vite nå, var at har du 4 vifter tilkoblet, kan du ikke bruke den som katode-dj. Den er ikke så dyr da, kjøpte hos microplex. Som egentlig er litt dyre... I mårra er det bursdag, så er det fredag og så helg, da tenker jeg det skal mekkes!! Og, noen som har ide på hvordan jeg skal lage harddisk/dvd-rom holder? Tenker på å bruke o-ringer, men hvordan jeg skal fikse det i hop er spørsmålet. Mvh Kizz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå