Gå til innhold

- Woodbocks - Update 4.6! Finito! Side 1!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
8mm holder nok fint.. :) Tror kazzkizz har valgt tykkelsen for støydempings skyld kanskje..? Men går du tynnere enn 10mm er det lurt med ramme, det er det vel uansett.

5414884[/snapback]

Personlig tok jeg 13 mm fordi det var enten det eller 5 mm :p

Ble veldig imponert da jeg følte vekten på kabinettet! Tykke plater, men veldig lett!

Har ikke brukt ramme. Men kunne kanskje gjort det :)

Stilig prosjekt forresten.. :)

Jo takk :)

Mvh Kizz

Lenke til kommentar

Ang tykkelse på platene så har jeg gått for 6mm i prosjektet mitt, kunne kanskje tatt litt tynnere, men 6mm er egentlig helt passe. Synes at større str blir unødvendig store, kabinettet blir stort og "klønete". Fordelen er at det blir litt mer solid...

Lenke til kommentar

Helt korrekt det du sier Flop|s. Men siden dette er mitt første prosjekt, ville jeg ha litt tykke plater så det ville bli lettere å bygge. Angående solid, det som jeg har lagt ut bilder av er like stort som et Chieftech jeg har, men veier sikkert 50 % av det Chifetech gjør! Men målene kunne jeg gjort mer presist, så det ikke skulle bli så stort. For det er stort... :p

PS: Har bestilt i dag! :) Det jeg bestilte er:

LCD display, 20x4, blå 1 stk

Sunbeam Kald Katode, 30cm, UV/Blacklight 2 stk

Sunbeam Kald Katode Basic Kit 1 stk

Sunbeam forlengerkabel til Kald Katode 2 stk

MIST vifte, 19 dB(A), Klar plast 3 stk

MIST vifte, 16.5 dB(A), Klar plast 1 stk

Sunbeam Lightbus, 5.25, Sølv 1 stk

Lian Li hovedkortbrett 1 stk

Men hjelp, har ikkje powerknapp! :S

Mvh Kizz

Endret av kazzkizz
Lenke til kommentar
Alle updater side 1. :p

5459847[/snapback]

Ahh, ok. Så jo bra ut det der.

Har du testa displayet?

Men det er 30 bilder max pr post, så du kan raportere førsteposten og høre om de kan opprete 2-3 poster til for deg etter førsteposten ;)

5459904[/snapback]

Nei har ikke testet displayet enda, får hovedkortet mitt fra rep. på fredag, så skal teste da. Vet ikke helt hvordan jeg romstere inne i pcen, særlig den 120mm viften. Den var stor :p

Jepp, skal rapotere straks ;)

Lenke til kommentar

Ser jo bra ut da ;) Den lightbusen misunner jeg deg... Jeg skulle egentlig få en fra Sunbeam, men den kommer aldri... de skulle sende den for mnd siden... :( Men har du testa den enda? Er den lett å bruke/mekke til? Hvordan funker den? :p Vil ha, men hakke penger.... ;(

Lenke til kommentar
Ser jo bra ut da ;) Den lightbusen misunner jeg deg... Jeg skulle egentlig få en fra Sunbeam, men den kommer aldri... de skulle sende den for mnd siden... :( Men har du testa den enda? Er den lett å bruke/mekke til? Hvordan funker den? :p Vil ha, men hakke penger.... ;(

5460392[/snapback]

Har desverre ikke testa den enda =/ Tror det skal være ganske lett å fikse/mekka på den, visst du tenker på å modde. Mange muligheter, men det som var litt kjipt som jeg fikk vite nå, var at har du 4 vifter tilkoblet, kan du ikke bruke den som katode-dj.

Den er ikke så dyr da, kjøpte hos microplex. Som egentlig er litt dyre...

I mårra er det bursdag, så er det fredag og så helg, da tenker jeg det skal mekkes!! :D

Og, noen som har ide på hvordan jeg skal lage harddisk/dvd-rom holder? Tenker på å bruke o-ringer, men hvordan jeg skal fikse det i hop er spørsmålet.

Mvh Kizz

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...