Gå til innhold

- Woodbocks - Update 4.6! Finito! Side 1!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Guuddi ;)

Du har ikke et tipps til en av/på knapp da? Ikke en vippebryter, men en trykk inn og kom ut igjen bryter :p Sånn som er vanlig på pcer?

;) ikke sånn i farta, men hva med vandal bryter da, polert stål

du ser bilde av dem hvis du går inn på worklogge min (Orac4) side 4

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Lenge siden jeg har jobba noe særlig på dette nå, men begynner straks igjen for fullt ;)

Har laget til en HDD og DVD holder, i tynt kryssfiner, og mangler bare 2-3 plater til å stive av mellom de og noen strikk så skal jeg begynne å feste HDD og DVD. For å ta mål selvsagt :)

Lurer fortsatt på den start knappen... Og skal snart bestille! Det har jeg drøya litt vel mye på, men skal kanskje ha et nytt hovedkort så jeg kan ha flere S-ATA disker. Kan bare ha 2 nå, og 2 til i RAID. Gidder ikke det.. Tenkte litt på dette:

MSi 754 Neo Platinum

Kompisen min har det, starter lynkjapt og stabilt som fjell :)

Men må jeg innstalere Xp på nytt visst jeg skal ha nytt hovedkort??

Mvh Kizz

Lenke til kommentar

fordelen med MSI er jo at de har en STOR bundle og de er rimelig kjappe i oppstart. Når jeg kjøpte det kortet jeg har nå (MSI 865PE Neo2-FIS2R i des 03) syntes jeg det var mye med 8 USB-porter, men nå har jeg en 6-port usb-hub tilkoblet for å få plass til alt mulig...så hva man får med har en del å si... :)

Lenke til kommentar

Beklager at det går så sinnsykt treigt, men er en del tentamener osv..

Rundt jul skal det bli fart på sakene ;)

Men det jeg lurer på nå er:

-Hvor skal jeg få tak i powerknapp og resett?

-Om denne duger? Kan den styre katodene jeg har tenkt å bruke også?

-Noen har en skikkeli god, og ikke bråkete CPU vifte? 754 socket. Helst sånn at den skrur opp hastigheten selv, synst det er irriterende å sitte å vri på det hele tia...

Så snart jeg får svar, og greier å bestemme meg skikkelig for hva jeg skal ha, så begynner jeg ;)

Mvh Kizz

Lenke til kommentar
Beklager at det går så sinnsykt treigt, men er en del tentamener osv..

Rundt jul skal det bli fart på sakene ;)

Men det jeg lurer på nå er:

-Hvor skal jeg få tak i powerknapp og resett?

-Om denne duger? Kan den styre katodene jeg har tenkt å bruke også?

-Noen har en skikkeli god, og ikke bråkete CPU vifte? 754 socket. Helst sånn at den skrur opp hastigheten selv, synst det er irriterende å sitte å vri på det hele tia...

Så snart jeg får svar, og greier å bestemme meg skikkelig for hva jeg skal ha, så begynner jeg ;)

Mvh Kizz

5175553[/snapback]

Spørs litt hvor mye du skal bruke på resetknaper, men de fra Elfa er jo sykt nice! (Caliber bruker dem) Må få tak i link så legger jeg den ut her.

Den lightbusen kan styre katodene dine ja ;) Trur de også kan styre viftene etter hva jeg skjønte :S Venter selv på en sånn en fra sunbeam :dribble:

Jeg har en cpu vifte som skulle ha passa, men måtte modifisere den litt til å passe til sA, så kan ikke hjelpe deg med den.

-Qvin-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...