DJ-Sonic Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Hei. Ser bra ut detta da Stå på Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 (endret) litt stort bilde kankje :!: *Veldig unødvendig quote av alle bildene fjernet* Endret 1. oktober 2005 av el-asso Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Ser bra ut så langt. Dj-Sonic pass på quoten din Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 (endret) Edit: Nei, funket ikke Endret 1. oktober 2005 av MacCy Lenke til kommentar
kizzykazz Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2005 Takktakk Helst ikke quote bilder. Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Pokker ! det tenkte jeg ikke på Sorry folkens, skal ikke skje igjenn Lenke til kommentar
Porsta Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 (endret) Du vet at det finnes en knapp? Bra prosjekt Følger med Endret 1. oktober 2005 av Porsta Lenke til kommentar
kizzykazz Skrevet 1. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2005 Guuddi Du har ikke et tipps til en av/på knapp da? Ikke en vippebryter, men en trykk inn og kom ut igjen bryter Sånn som er vanlig på pcer? Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Guuddi Du har ikke et tipps til en av/på knapp da? Ikke en vippebryter, men en trykk inn og kom ut igjen bryter Sånn som er vanlig på pcer? ikke sånn i farta, men hva med vandal bryter da, polert stål du ser bilde av dem hvis du går inn på worklogge min (Orac4) side 4 Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Du vet at det finnes en knapp? Bra prosjekt Følger med nettopp lært meg bruke den, men tenkte ikke på den heller he he Lenke til kommentar
kizzykazz Skrevet 9. november 2005 Forfatter Del Skrevet 9. november 2005 Lenge siden jeg har jobba noe særlig på dette nå, men begynner straks igjen for fullt Har laget til en HDD og DVD holder, i tynt kryssfiner, og mangler bare 2-3 plater til å stive av mellom de og noen strikk så skal jeg begynne å feste HDD og DVD. For å ta mål selvsagt Lurer fortsatt på den start knappen... Og skal snart bestille! Det har jeg drøya litt vel mye på, men skal kanskje ha et nytt hovedkort så jeg kan ha flere S-ATA disker. Kan bare ha 2 nå, og 2 til i RAID. Gidder ikke det.. Tenkte litt på dette: MSi 754 Neo Platinum Kompisen min har det, starter lynkjapt og stabilt som fjell Men må jeg innstalere Xp på nytt visst jeg skal ha nytt hovedkort?? Mvh Kizz Lenke til kommentar
Cilleron Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 Jeg kjenner riktignok ikke til annet enn P4 og socketA hovedkortene til MSI, men de 4 jeg har hatt har vært ELENDIGE på overklokking... Lenke til kommentar
kizzykazz Skrevet 10. november 2005 Forfatter Del Skrevet 10. november 2005 Skal ikke overklokkes Men visst dere har andre stabile og kjappe kort, så må dere bare poste inn! Mitt gigabyte kort er tregt som få, desverre.. Skal søke gjennom RAID og IDE hver gang jeg starter. Kjipt.. Lenke til kommentar
Cilleron Skrevet 10. november 2005 Del Skrevet 10. november 2005 fordelen med MSI er jo at de har en STOR bundle og de er rimelig kjappe i oppstart. Når jeg kjøpte det kortet jeg har nå (MSI 865PE Neo2-FIS2R i des 03) syntes jeg det var mye med 8 USB-porter, men nå har jeg en 6-port usb-hub tilkoblet for å få plass til alt mulig...så hva man får med har en del å si... Lenke til kommentar
kizzykazz Skrevet 11. november 2005 Forfatter Del Skrevet 11. november 2005 Usb porter er ikke noe problem. Har kun bruk for 3 stk for øyeblikket. Da tror jeg at jeg satser på det Men må jeg innstalere xp på nytt da? Og så lurte jeg på om denne er god til viftestyring?? http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=SBCW1SI Lenke til kommentar
kizzykazz Skrevet 19. november 2005 Forfatter Del Skrevet 19. november 2005 Beklager at det går så sinnsykt treigt, men er en del tentamener osv.. Rundt jul skal det bli fart på sakene Men det jeg lurer på nå er: -Hvor skal jeg få tak i powerknapp og resett? -Om denne duger? Kan den styre katodene jeg har tenkt å bruke også? -Noen har en skikkeli god, og ikke bråkete CPU vifte? 754 socket. Helst sånn at den skrur opp hastigheten selv, synst det er irriterende å sitte å vri på det hele tia... Så snart jeg får svar, og greier å bestemme meg skikkelig for hva jeg skal ha, så begynner jeg Mvh Kizz Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Beklager at det går så sinnsykt treigt, men er en del tentamener osv..Rundt jul skal det bli fart på sakene Men det jeg lurer på nå er: -Hvor skal jeg få tak i powerknapp og resett? -Om denne duger? Kan den styre katodene jeg har tenkt å bruke også? -Noen har en skikkeli god, og ikke bråkete CPU vifte? 754 socket. Helst sånn at den skrur opp hastigheten selv, synst det er irriterende å sitte å vri på det hele tia... Så snart jeg får svar, og greier å bestemme meg skikkelig for hva jeg skal ha, så begynner jeg Mvh Kizz 5175553[/snapback] Spørs litt hvor mye du skal bruke på resetknaper, men de fra Elfa er jo sykt nice! (Caliber bruker dem) Må få tak i link så legger jeg den ut her. Den lightbusen kan styre katodene dine ja Trur de også kan styre viftene etter hva jeg skjønte :S Venter selv på en sånn en fra sunbeam Jeg har en cpu vifte som skulle ha passa, men måtte modifisere den litt til å passe til sA, så kan ikke hjelpe deg med den. -Qvin- Lenke til kommentar
kizzykazz Skrevet 19. november 2005 Forfatter Del Skrevet 19. november 2005 Da du sier styrer, det betyr vel at en må ha et basic kit likevel sant? Setter opp en liste på microplex av hva jeg skal kjøpe.. Da var det powerknapp og resett igjen folkens! Mvh Kizz Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 19. november 2005 Del Skrevet 19. november 2005 Da du sier styrer, det betyr vel at en må ha et basic kit likevel sant?Setter opp en liste på microplex av hva jeg skal kjøpe.. Da var det powerknapp og resett igjen folkens! Mvh Kizz 5175638[/snapback] Du må ha basic kit ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå