E.T Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 (endret) Har en lbug i IE, på den høyre "menybaren" oppfører "skriblerier" teksten seg rart med å dele seg opp og plassere seg under der den egentlig skal være. Kan noen hjelpe? www.vaffel-prod.com Kom ellers med kritikk/tips til siden om du vil På forhånd takk for alle svar Endret 14. september 2005 av E.T Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Teksten er ikke definert som en paragraf (<p>). Kan for øvrig anbefale å sette font-family i body-elementet, slik at all tekst blir påvirket enten det er en oversirift eller vanlig tekst. Lenke til kommentar
E.T Skrevet 14. september 2005 Forfatter Del Skrevet 14. september 2005 (endret) Takker, glemte visst en liten "<p>" i starten der Endret 14. september 2005 av E.T Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 (endret) Æsj, skulle ønske det var jeg som kom på å lage en slik header som du har. Den var original (tror jeg?) og interessant. Eller helt standard, men headeren trekker helhetsintrykket betraktelig opp...- Edit: Når jeg ser litt nærmere liker jeg ikke det som er over headere, "Vaffel ...". STygg farge, ekkel font og litt blurry. Prøv heller med en anne solid font med en dypere og mørkere farge. Samt den rundigen ved side av er ikke pen... Endret 14. september 2005 av Ingardj Lenke til kommentar
E.T Skrevet 14. september 2005 Forfatter Del Skrevet 14. september 2005 Takker for respons på headeren Rundingen er der bare for å ta opp plass til jeg finner noe mer nyttig der. Skal teste litt ut med forskjellige fonter, takker for tips Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Takker for respons på headeren Rundingen er der bare for å ta opp plass til jeg finner noe mer nyttig der. Skal teste litt ut med forskjellige fonter, takker for tips Aldri sett noe slikt før. Men sett opp menyen skikkelig, og se hvordan det blir da... <div id="sidebar"> <h3>LINKER</h3> <p class="sidebar"> <a href="#">Moron Productions</a><br/> <a href="#">Moffin Productions</a><br/> <a href="#">Videokameratene</a><br/> <a href="#">Svandalen skisenter</a><br/> <a href="#">Tacky.no</a><br/><br/></p> <h3>SKRIBLERIER</h3></div> <h3>LINKER</h3> <ul id="sidebar"> <li><a href="#">Moron Productions</a></li> <li><a href="#">Videokameratene</a></li> (...) </ul> Og se hvor enkelt. #sidebar må du nok nå forandre på. Feks list-style-type til none og margin til det som passer osv.. Lenke til kommentar
Jakob K Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Unngå designrelatarte ting i HTML-en; skriv overskriftene i «vanlige, små» bokstaver og legg heller til text-transform: uppercase i CSS-en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå