mrmattis Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 1. Hvordan får jeg fjernet denne meldingen ved oppstart : Skriv inn passordet for og logge på Microsoft nettverket. (Det er ikke lagt inn noe passord, og jeg bruker chello/UPC) 2. KaZaA starter automatisk ved oppstart av Windows, slik at den går direkte inn på "KaZaA oppstartsside". Her ønsker jeg maskinen skal gå direkte inn på "Windows-siden". Takker for svar. mvh, mrmattis Lenke til kommentar
bob_hund Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 2. tools-options-hak bort"Launch KaZaA automaticly" Lenke til kommentar
mrmattis Skrevet 13. august 2002 Forfatter Del Skrevet 13. august 2002 Det er ikke satt en hake ved "launch KaZaA automatically". Dette er nå dobbelt sjekket. Det er derfor jeg ikke forstår hvorfor den starter ?!? mrmattis Lenke til kommentar
BBC Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 1. Antar du bruker Windows 98? Isåfall skriver du ikke noe passord, og trykker "OK". 2. Kjør msconfig og se hva som faktisk står under startup. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 Ang. spm en hvordan du fjerner oppstartspassord i win9x når du har en bruker. Fyll ut brukernavn men ikke passord og trykk ok (enter) Lenke til kommentar
mrmattis Skrevet 13. august 2002 Forfatter Del Skrevet 13. august 2002 Hei Takk for svaret, jeg ble nå kvitt "KaZaA-problemet". Nå gjenstår det bare problem 1 igjen. Jeg kjører Win 98, og det er riktig nok bare og trykke OK for og komme videre, men det er iriterrende at denne boksen dukker opp hver gang. Takk for hjelpen. mrmattis Lenke til kommentar
shakur Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 1. I kontrollpanel -> nettverk, må du velge windows pålogging som primær pålogging. Lenke til kommentar
mrmattis Skrevet 13. august 2002 Forfatter Del Skrevet 13. august 2002 Da var begge problemene løst, takk for hjelpen. mrmattis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå