Joachim_F Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 De som spiller World of Warcraft kan nå kose seg med massevis av nytt gratisinnhold for spillet. Les mer Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Just in time! Fikk ADSL linja mi i dag Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Just in time! Fikk ADSL linja mi i dag Det hjelper fint lite når du bruker Blizzards downloader Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Just in time! Fikk ADSL linja mi i dag Det hjelper fint lite når du bruker Blizzards downloader Brukte 2 timer på å få ned den siste patchen, veldig....."raskt" må jeg si... Lenke til kommentar
zaico Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Vell jeg brukte 15-20min på å downloade patchen med ei 1mbits linje. Trikset er å sette på downloading, samme natta som det er maintance Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 feil, trikset er å bruke netlimiter å sette upload hastigheten på downloadern til ca halvparten av opphastigheten din, eks vi har 1024\256 linje og maks opp der er ca 30kbps, hvis jeg da setter opp til 15k så får jeg rimelig fin fart på den etterhvert dette er pga at den er basert på bittorent, og hvis den bruker for mye av opplinja så blir ned hastigheten veldig dårlig. det har hvertfall jeg merket når jeg har lastet ned med bittorent. (lovlige downloads seff Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Hmm ikke verst..Hadde vært supert dette om jeg bare hadde klart å laste ned patchen, samt logge meg inn og i tillegg komme unna den verste pingen Lenke til kommentar
Erzoul Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 (endret) Hva mener author med gratis innhold? w00t, Betaler jo mnd fee (eller 6mnd eller hva som passer for deg) og da vil jeg ik påstå at det er så jævla gratis. Har jo ikke nevnt noe om den råeste tingen hittil da; dressing room som kommer i 1.7 ? why not? http://www.worldofwarcraft.com/info/underd...essingroom.html Endret 15. september 2005 av Erzoul Lenke til kommentar
SirGalrim Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Gratis og gratis du... Zul'Gurub: Var litt fin, men raid-instance over flere dager.. *yawn* Jeg har et liv uttenom wow også.. Arathi Basin: uprøvd men er ingen stor BG-fan Stranglethorn Fishing Extravaganza: Spennende. Hadde jeg bare kunnet fiske Damage absorption no longer protects against falling: Fikk jeg bittert erfare. Alltid les patch notes først! Dressing Room: Nice Need Before Greed and Group Loot options have been improved: Sikkert bra men uvant. Og det virker som folk trykker mer nå uten å tenke seg om de er vt eller n. Lenke til kommentar
Erzoul Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 (endret) vt eller n? n & g ?? hvor får du raid over flere dager fra?? Endret 15. september 2005 av Erzoul Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 15. september 2005 Forfatter Del Skrevet 15. september 2005 Med gratis mener jeg at dette ikke er en ekspansjon man må betale for å få installert, slik som er tilfelle med "ordentlige" ekspansjonspakker og f.eks. "booster packs" i AO. Du må selvfølgelig fortsatt betale månedsavgift for spillet. Lenke til kommentar
Erzoul Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 (endret) Når jeg sa det ikke var gratis mente jeg at jeg betaler for å få disse tingene (patches m,m) Men hvorfor var ikke dressing r0om med i skrivet?? Endret 15. september 2005 av Erzoul Lenke til kommentar
SirGalrim Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 vt eller n? n & g ?? vt brukes av en eller annen grunn isteden for g på ER Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 noen som har vært borti Corrupted Blood sykdommen eller? hehe leste om det, virka litt morsomt :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg