Ozelot Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Heller pizza-nasjon enn ingen nasjon sier nå jeg! Vi sikkert bra kompani med danskene da(øl-nasjon ) Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Handler som gale på tax free og stikker til Sverige for å kjøpe billig godteri og vin, det er nok meg! Lenke til kommentar
Feynman Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Heller pizza-nasjon enn ingen nasjon sier nå jeg! Det som er trist er at vi er en frossenpizza-nasjon eller grandiosa-nasjon. Vi har ingen grunn til å sammenligne oss med italienere eller amerikanere. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Det som er litt gøy å tenke på er at vi kan sitte og diskutere hva som er dårlig med Norge i flere år! Men på tross av alt dette er Norge 5 år på rad kåret til verdens beste land å bo i! Tenk så heldige vi er som ikke bor noe annet sted! Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 Og her har vi selve artikkelen i Daily Mail. Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Og her har vi selve artikkelen i Daily Mail. Den var jo faktisk godt skrevet, i motsetning til "oversettelsen". On the other hand, having tried 'torrfisk', the ancient dried and salted cod snack, which smells evil and is like gnawing wood, the trend towards foreign foods becomes more understandable. :!: Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Fantastisk at det i hele tatt blir en sak av dette. Media er skikkelig flinke til å ta fatt i de viktige sakene (jmfr: 'ham'burger-saken). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå