Demonfudge Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=107361 Kan til dels kjenne meg igjen i mye av det der egentlig. Synes dere at dette stemmer? Lenke til kommentar
havfal Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Synes ikke at det stemmer, men artikkelen var hvertfall morsom. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 ER vi plutselig ikke en pølseogpotetstappe nasjon lenger nå da??? Lenke til kommentar
Langbein Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Snart er vi en gedigen Deli deluca-nasjon Forøvrig pleier jeg ikke å gi 90 spenn for halvlitern da, bare sossesteder som tar sånne priser. Jeg vårser hardt og drikker ofte for mellom 25 og 40 spenn. Billigst er det selvsagt på studentpuber og slikt. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Noen har visst hatt en dårlig dag. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Elsker deli de luca jeg! Lenke til kommentar
Danko Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 90 kroner for en halvliter øl Hvor i all verden har denna duden vært?! Lenke til kommentar
RagnarDanneskjold Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 90 kroner for en halvliter øl Hvor i all verden har denna duden vært?! Stampuben til KrF-velgerne. Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Det er satt på spissen, men det er mye sant i det også. 90 for en halvliter. Sikkert Aker Brygge. Men bortimot seksti for 0.4 er vel ikke helt uuvanlig? Noe som blir syttifem for halvlitern. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 (endret) - En ny dag i paradis, men ingen smiler, Så sant, så sant. edit glemte å skrive noe Endret 15. september 2005 av Lord-Myrrah Lenke til kommentar
tivers1 Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Vist denne journalisten titter over atlantern så finner han en pizza nasjon. Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 (endret) Glem det. Endret 15. september 2005 av el-asso Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Glem det. Jeg så bare et hvitt blitsende lys..... Så husker jeg ingenting Lenke til kommentar
whalebiter Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 (endret) Hehe litt morsom den artikkelen og for all del mye av det stemmer. Det som likevel skurrer litt for meg er at det er en engelskmann som klager på oss!. :!: Hadde det vært en danske, italiener spanjol (folk jeg ofte assosierer med å nyte livet) kunne jeg forstått det. Når det gjelder matveien har vi kanskje ikke mye å skryte av i Norge , men jeg ser ikke på Fish & Chips som noe gastronomisk kunststykke heller. Endret 25. september 2005 av whalebiter Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 HAHAHAAA! Mye av det er så sant, så sant! Men sånne artikler er dumme! Sånne artikler forteller bare om det negative! Ordrereserver og sonekøer er det verste med norge. Høye alkoholavgifter og bensinavgifter er bare en dum løsning på et stort problem. Gjør bare Norge til latter og øker fattigdom.. Lenke til kommentar
The Norwegian Pikie Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 - En ny dag i paradis, men ingen smiler, Det er det ingen normann som kan si imot. Nordmenn er ganske sutrette vist man sammenligner med F.eks. grekere.. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Jepp. men så skriker vi ikke som dem når vi kjører bil heller, eller tuter med horned i titt og uvær. Nordmenn er ett lavmælt folk, relativt tilbaketrukne (gjelder ikke når vi "drikker som vikinger"). Lenke til kommentar
The Norwegian Pikie Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Nei drikke er nordmenn flinke til, det kan vi skryte av. Fylle-fjortiss er noe norge har mange av.. Og ja vi er flinke i trafikken.. Rike er vi og.. Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Rike er vi og.. Jeg vil nå heller si selvgode. Lenke til kommentar
chil Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 foretrekker norske jenter en svett greker i forhold til en norsk gutt? Kan kun svarer på av jenter... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå