PSV Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Jeg og Min Broken Tooth vil veldig gjerne vite hvor man lærer stealth =) ? Noen som har funnet ut enda, er på vei til STV nå for å prøve Shadowmaw Panthers... Lenke til kommentar
zbegra Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 (endret) kattene i badlands stealther, tipper du får det ved å temme en av dem. (så kan du lære det til den andre katten din etterpå) Edit: ey, kult å se noen fra Aszune her Endret 14. september 2005 av zbegra Lenke til kommentar
PSV Skrevet 14. september 2005 Forfatter Del Skrevet 14. september 2005 (endret) Edit: ey, kult å se noen fra Aszune her Nick? EDIT : Rett fram? =) Endret 14. september 2005 av Per-Stian Lenke til kommentar
zbegra Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Edit: ey, kult å se noen fra Aszune her Nick? EDIT : Rett fram? =) Off-topic: Zbegra, Chaon, Argebz er noen av characterene mine *driver å downer patchen* On-Topic: skal skaffe stealth til katten min jeg også ^^ *glede seg* Lenke til kommentar
PSV Skrevet 14. september 2005 Forfatter Del Skrevet 14. september 2005 JADA, der kan katten min Prowl (rank1) JIPPI ! Lenke til kommentar
PSV Skrevet 14. september 2005 Forfatter Del Skrevet 14. september 2005 (endret) Fanget en level 38 Shadowmaw Panther som hadde den... Men det var rank 1 da, som krever level 30, lurer på om rank 2 krever level 40 ? rank 1 = 50% movement speed... Endret 14. september 2005 av Per-Stian Lenke til kommentar
DezTruckTor Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Har der ikke tenkt på at kattene i Winterspring sikkert har den høyeste ranken? Lenke til kommentar
Jan Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Har der ikke tenkt på at kattene i Winterspring sikkert har den høyeste ranken? Realm du er på? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 14. september 2005 Forfatter Del Skrevet 14. september 2005 Har der ikke tenkt på at kattene i Winterspring sikkert har den høyeste ranken? sjekk levelen på min hunter? hvor mange sekund tar det før han dør i Winterspring? Lenke til kommentar
DezTruckTor Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Har der ikke tenkt på at kattene i Winterspring sikkert har den høyeste ranken? Realm du er på? Jeg er på Dragonmaw. Har der ikke tenkt på at kattene i Winterspring sikkert har den høyeste ranken? sjekk levelen på min hunter? hvor mange sekund tar det før han dør i Winterspring? Ja, men jeg bare snakker om topicet generelt. Lenke til kommentar
Myx Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Har der ikke tenkt på at kattene i Winterspring sikkert har den høyeste ranken? Realm du er på? Jeg er på Dragonmaw. Har der ikke tenkt på at kattene i Winterspring sikkert har den høyeste ranken? sjekk levelen på min hunter? hvor mange sekund tar det før han dør i Winterspring? Ja, men jeg bare snakker om topicet generelt. Her er hva jeg har fått bekreftet at virker av egenskaper. Prowl Rank 1 - Shadowmaw Panther, Level 37, Stranglethorn Vale Prowl Rank 2 - Elder shadowmaw Panther, Level 43, Stranglethorn Vale Prowl Rank 3 - Stealthede katter i winterspring Er ikke høy nok level til å sette fot i winterspring ennå, men en level 60 hunter-venn dro dit og temmet en katt der og fikk prowl 3. Selv temmet jeg Elder Shadowmaw Panther i STV og fikk Rank 2. OBS: Dette er ikke noen komplett liste, da det sikkert er veldig mange katter som har prowl, men det kan sikkert vært til hjelp for noen likevel. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Kan sikkert være litt artig å stealthe med katten, og bruke den greia som lar deg styre pet Lenke til kommentar
zbegra Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 (endret) fant ut at man ikke kan lære det samme dyret bådet dash og prowl. Må nok ditche prowl til fordel for dash. Endret 15. september 2005 av zbegra Lenke til kommentar
DezTruckTor Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 fant ut at man ikke kan lære det samme dyret bådet dash og prowl. Må nok ditche prowl til fordel for dash. JEg kunne det med min frostsaber.... Lenke til kommentar
Radhoo Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 fant ut at man ikke kan lære det samme dyret bådet dash og prowl. Må nok ditche prowl til fordel for dash. Jeg har dash og prowl, men tok vekk claw. Du kan kun ha 4 aktive skills pr pet. Jeg har growl, bite, dash og prowl. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå