The Norwegian Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Driver litt med alpintrening på tirsdager og torsdager... ve har svømming og løping på tirsdagene og hardtrening på torsdagene. Men jeg trenger noen tips til god treningsmat som passer til løping, svømming etc. (har hørt at spagetti er bra.. ) Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Egg, tunfisk, kylling, mjølk og liknande er fint. Mat med mykje karbohydratar kan også være fint. Grovbrød f.eks. Prøv å ete mat med mykje karbohydratar etter trening f.eks. rosiner eller ein moden banan. Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 http://www.treningsforum.no/article/articl...n%E6ringstabell Her finner du en veldig fin oversikt. Du bør få i deg 50 % karbohydrater, 30% proteiner og 20 % fett, i form av flere - og enumetta. Hasselnøtter er veldig fint som mellommåltider Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 16. september 2005 Forfatter Del Skrevet 16. september 2005 Takker for svar! Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 forskjellig pasta tror jeg er bra å spise før trening Lenke til kommentar
K1M is me =) Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Pasta er desidert best før trening, lett å fordøye. Spis 2 timer før trening (senest!) Lenke til kommentar
Havana Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Spist masse, og masse med kjøtt etter teninger... Egg også Lenke til kommentar
Bøtta Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 Pasta er desidert best før trening, lett å fordøye. Spis 2 timer før trening (senest!) Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 banan er godt etter trening! Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 banan er godt etter trening! Ja, det er raske karbohydrater i bananer, noe som er bra etter trening. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Jeg har hatt i meg mye bra mat i dag: Frokost: 4 korn-frokostblanding + banan Mellommåltid: banan Lunsj: 4 grove polarbrød med tunfisk Middag: Omelett, kyllingfilet og salat =p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå