DeStefanO Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Hei. Jeg har en Counter Strike server som jeg gjerne skulle ha restartet hver morgen kl 06:00 hver morgen. Jeg har Debian og kjører cs på den . Det er bare server consolen eller HLDS som skal restartes. Altså ikke hele debian serveren. Men for å få gjort dette automatisk fikk jeg et tips om å sette opp en Crown Tab (er ikke helt sikker på om det heter dette). Iallefall så skal dette på en måte være Linux sitt svar på Windows sin Planlagte oppgaver. Hvis det er noe dere lurer på så spørr, for jeg har ikke helt "snøring" på hva av info man børr legge vet et spørsmål som dette. På forrhånd takk. Lenke til kommentar
grimzy- Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Heter 'crontab' Bare google litt på det ordet så finner du mye info om hvordan det virker og hvordan det skal settes opp. Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Kva for kommandoar skal til for å restarte denne CS-serveren? Lenke til kommentar
slime mold Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Crown Tab Cola -- Refreshing! Lenke til kommentar
DeStefanO Skrevet 19. september 2005 Forfatter Del Skrevet 19. september 2005 altså kommandoen er en string i en fil som heter run denne er plasert i */*/*/pub_dms mappa og stringen er : screen -A -m -d -S hlds_pub ./hlds_run -game cstrike +maxplayers 20 +map de_dust2 -pingboost 3 +port 27016 -autoupdate er dette utfyllende nok objorkum? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå