Smork Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 (endret) Hei, jeg har da en router og lurer på hvordan jeg kan få til og downloade fra DC++ med denne routeren her.. Jeg vet ikke hvordan jeg kan downloade me den Noen som vet hvordan jeg kan det ? Endret 14. september 2005 av Smorky Lenke til kommentar
Skeetzoid Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 For å kunne bruke det programmet må du åpne de portene i routeren som programmet trenger. I tillegg må programmet konfigureres riktig Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 DU skal kunne lastened i passive mode, selv uten noen form forkonfigurering. Dette forutsetter selvsagt at evt. brannmurer på dlink routeren er avskrudd/konfet. Lenke til kommentar
fetter`n Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Heisann! Du kan prøve dette: - Slå på upnp på ruteren, tror du finner det under tools - misc Da skal ruteren åpne portene etter behov. Lenke til kommentar
Smork Skrevet 15. september 2005 Forfatter Del Skrevet 15. september 2005 den sto på.. Den virker forsatt ikke :S Hva kan være gale da ? Lenke til kommentar
Skeetzoid Skrevet 1. oktober 2005 Del Skrevet 1. oktober 2005 Kanskje aktivere uPnP i windows. Det er nemlig ikke aktivert per default. Men går du inn i windows hjelp så står det der hvordan det gjøres Lenke til kommentar
Smork Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2005 Hvordan gjør jeg det da ?! Lenke til kommentar
Smork Skrevet 3. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2005 Fant det ut og det fikset problemet =) Takk for alle svar Lenke til kommentar
rexerinne Skrevet 3. oktober 2005 Del Skrevet 3. oktober 2005 Hvordan fant du det ut da? Hvordan aktiverer du Upnp? Jeg sliter med noe av de samme problemene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå