DrErling Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Fattern har en powersupply fra MCP (mcp-M-10-300) som leverer 13,8V/15A fra 220v. Han er så utrolig fornøyd med to slike bokser som han kjøpte billig fra hvem-andre-enn Fritjof Arngren for mange år siden. Problemet nå er at han vil ha flere og helst ikke vil betale mere enn de 6-700 han betalte pr stk for sikkert 8-10 år siden. Er det noen som leverer slike PSUer noen plass? Ser jo at bla elfa har et "laboratorieaggregat" som leverer rundt 2,5A på 13,8V til 480,- men dette blir litt i minste laget. Dette er altså ikke snakk om et ATX psu, men heller slike som man bruker på skole-laben o.l. DrE Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Mascot er de eneste jeg vet som levere så mye amp med litt kvalitet Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 det går jo ann å modde en ATX PSU da men bortsett fra det så vet jeg egentlig ikke det er et merke som heter powerest som skal være ganske bra, vet ikke hvor mye dem kan levere av strøm og spenning men det er kvalitet Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Oltronix Lab- strømforsyning gis bort 70V - 18A. http://bruktmarked.hardware.no/annonse.php?a=28508 NB. Det er ikke jeg som annonserer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå