TurtleMan Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 For det første, er det noen som ser på Dirty Sanchez?? Jeg syns det er dritt kult! Jeg lurer på om noen kan skaffe navnene på episodene til Sesong 1. Har sett på tv.com, der alle serier pleier å ligge med full pakke, men på DS, Season 1, ligger ikke navnene skrevet ned, vil gjerne ha de. Er det noen som kan skaffe? Hvis dette ble litt uklart, så mener jeg titlene på hver episode som er komt ut... Fra episode 1 til 8. Lenke til kommentar
Concubine Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 så på det en gang, ganske morsomt :!: Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Er du sikker på at episodene har navn i det hele tatt? Visste ikke at drittsekk-TV var så nøye på sånt. Lenke til kommentar
EDB Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Epguides.com tv.com det står sikkert her. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Dirty Sanches er sånn halveis morsomt i mine øyne... noe av det er bra,mens noe blir så veldig jackass wannabe... Lenke til kommentar
pogcj Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Dirty Sanches er sånn halveis morsomt i mine øyne... noe av det er bra,mens noe blir så veldig jackass wannabe... Helt enig med Propaganda!I tillegg så mishandler de "bestevennen sin".Det er ikke godt å se på... Lenke til kommentar
TurtleMan Skrevet 14. september 2005 Forfatter Del Skrevet 14. september 2005 Epguides.comtv.com det står sikkert her. Sto ikke noe der... Kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Dirty Sanches er sånn halveis morsomt i mine øyne... noe av det er bra,mens noe blir så veldig jackass wannabe... Helt enig med Propaganda!I tillegg så mishandler de "bestevennen sin".Det er ikke godt å se på... Noen av greiene de gutta gjør er rett og slett ekkelt...og jeg syns omelett episoden til jackass gutta var lættis,så det sier vel kanskje sitt Lenke til kommentar
TurtleMan Skrevet 15. september 2005 Forfatter Del Skrevet 15. september 2005 Noen som kan finne listene? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 (endret) Fant desverre ikke noe liste, men derimot så fant jeg ut hva Dirty Sanchez betyr. Kan virke støtende, så ikke les vist du ikke vil vite det. (Marker med musa over quoteboxen.) after having anal sex, the man pulls out his penis and wipes it across his partners lip, forming an authentic looking mexican moustache.he gave her a dirty sanchez and she never had anal sex again. Endret 16. september 2005 av zuco~ Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Prøv å se på www.tvtome.com Der finner du de fleste serier. Lenke til kommentar
TurtleMan Skrevet 16. september 2005 Forfatter Del Skrevet 16. september 2005 Hvis du tok deg tid å se der inne, så ser du at Sesong 1 ikke har navn på episodene... Har de ikke navn eller noe sånt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå