faaeri Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Microsoft samarbeider med Canon for å tilby ordentlig fargestyring i den kommende Windows Vista. De utvikler noe de kaller Windows Color System for å sikre konsistente farger både på skjerm og utskrift. Vi bringer pressemeldingen. Les mer Lenke til kommentar
cycorax Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 høres spennende ut, men det spørs hvordan den fungerer og hvor lenge en må vente til den er atrippet for bugs ;-) Selv bruker jeg colorvisions spyder2 til skjermkalibrering, og er veldig godt fornøyd med den, men det er ikke tvil om at samarbeid mellom Canon og Microsoft er et steg i riktig retning. Lenke til kommentar
jensanders Skrevet 18. september 2005 Del Skrevet 18. september 2005 Dette ser svært lovende ut. For et år siden kjøpte jeg Epson Photo R200 ut fra at den ble anbefalt som fotoskriver. Jeg har prøvd mye med ulike innstillinger for å få naturlig hudfarge. Men - jeg ga opp. Jeg skriver heller ut bildene hos fotograf - det er både billigere og bedre. Jeg håper samarbeidet kommer til å omfatte flere enn Canon og Microsoft. Lenke til kommentar
G Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Hadde vært greit om de hadde laget en installasjon for Windows XP brukere også. Kanskje også Windows 2000 i samme slengen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg