guffe74 Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Jeg ønsker å koble til en harddisk til en PS2 slim. SCPH-70004. Vurderer muligheten for å kjøre spillene rett fra HD for å slippe at spillene blir så slitt. Jobber på fritidsklubb så spillene får virkelig gjennomgå. Primært så ønsker jeg muligheten til å lagre framgang i de forskjellige spillene rett på harddisk istedenfor på minnekort. Ettersom ungene ikke ser forskjellen på hva som er mitt og hva som er ditt så kan vi ikke ha minnekort montert. Noen ideer til hva jeg kan gjøre? Har søkt litt rundt på nettet, men finner ikke noe fornuftig. Lurer også på om man kan koble en PS2 til nettverk (ADSL og router) for å hente oppdateringer m.m. Svar mottas med STOOOOOOOR takk... Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Her vil du nok slite. Meg bekjent må du installere en egen sak inne i ps2 slim med ca 40 loddepunkter for å ta en ekstern harddisk i bruk. Når dette er gjort vil jo disken bare ligge eksternt. Ikke kan du "SAVE" heller på hardisken rett fra spillet. Du MÅ bruke minnekort. Dessuten må også maskinen være chippet hvis du ikke har en orginal kopi av hdloader. Nei, dette prosjektet kan du skrinlegge med slim ps2. XBOX løser alle disse problemene however. Der kan du save rett på disk slik du ønsker. mvh Espen Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Hva med å kjøpe en Xbox hvis dette er mulig..? Chippe den, og sette inn en Harddisk, der kan man jo save på HD slik som EssspeN sier.. Lenke til kommentar
suburban Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Jeg ønsker å koble til en harddisk til en PS2 slim. SCPH-70004. Vurderer muligheten for å kjøre spillene rett fra HD for å slippe at spillene blir så slitt. Jobber på fritidsklubb så spillene får virkelig gjennomgå. Primært så ønsker jeg muligheten til å lagre framgang i de forskjellige spillene rett på harddisk istedenfor på minnekort. Ettersom ungene ikke ser forskjellen på hva som er mitt og hva som er ditt så kan vi ikke ha minnekort montert. Noen ideer til hva jeg kan gjøre? Har søkt litt rundt på nettet, men finner ikke noe fornuftig. Lurer også på om man kan koble en PS2 til nettverk (ADSL og router) for å hente oppdateringer m.m. Svar mottas med STOOOOOOOR takk... med usbExtreme så skal det gå greit Lenke til kommentar
ZoomZoom McMoen Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Det skal være fullt mulig med usb Extreme ja... Anbefaler deg å ta en titt på PlayTec Online. Lenke til kommentar
Kairo Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Her er også noe.... http://www.modchipworld.com/product_info.php?products_id=172 Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Ekstern HD funker med usbextreme, men det går TREGT, og du kan ikke save til HD..... Du kan koble pstwo i netverk med pc, og overføre saves til HD på pc, men det blir mere for backup av save, får ikke hentet inn saven fra pstwo når du spiller Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Dæven jeg er glad i xboxen min Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå