Sargent Fire Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Er ute etter erfaringer med dette, trenger det. Orker ikke lenger det utrolig ustabile trådløse nettverket vi har nå. I tillegg lurte jeg på om det funker overalt, mener å ha lest noe om at sikringsboksen kunne komme iveien. Skal bare bruke nettverke til Internett så 14mbit holder. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Er ute etter erfaringer med dette, trenger det. Orker ikke lenger det utrolig ustabile trådløse nettverket vi har nå. I tillegg lurte jeg på om det funker overalt, mener å ha lest noe om at sikringsboksen kunne komme iveien. Skal bare bruke nettverke til Internett så 14mbit holder. Fungerer bra så sant det ikke blir svært langt eller mye støy på nettet, de går ikke forbi strømmåleren i huset. Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 17. september 2005 Forfatter Del Skrevet 17. september 2005 Så hvis man f.eks skulle til å spille fps spill over nett vil dette fungere utmerket? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Tja, har ikke noen erfaringer med akuratt dette men det skulle ikke være så mye forskjell fra ordinært nettverk vil jeg tro. Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 9. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2005 Har nå kjørt dette i 2uker, og det er utrolig hvor stabilt og deilig dette er. Vil anbefale nettverk gjennom strømnettet på det beste. Synes det er merkelig at det har vært så lite fokus på dette i media. Genialt for meg som bare hadde trådløst nettverk før, altfor ustabilt! Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 (endret) Editet... jeg som husket litt feil Endret 9. oktober 2005 av Kvammis Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Min lille test av dette Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 9. oktober 2005 Del Skrevet 9. oktober 2005 Å drille kabler i veggene først som sist og få opp et skikkelig cat5e/6 nett er undervurdert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå