akristina92 Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Hei. Noen andre her som får problemer med InsomniaX etter den nye patchen? Lootlink kommer opp med feilmelding hele tiden, og ikonene på spellsa mine kan jeg ikke se. Lenke til kommentar
Talwin Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 (endret) Regner med å få problemer når jeg er ferdig å patche,bare etter å ha lest patch notes. Tonn med forandringer på hvordan scripting fungerer ser det ut til. Er vel bare å vente på en oppgdatering. Edit: skriveleifer Endret 14. september 2005 av Talwin Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Nyeste patch fucka opp hele insomniax.. og de har ingen eta på når update kommer :s Lenke til kommentar
Sneglen Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 (endret) Blir litt skuffet om jeg må "samle" 11000 items til LootLink igjen Endret 14. september 2005 av -NeoRag- Lenke til kommentar
j0k3r Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Hva er egentlig LootLink? Åssen funker den..? Lenke til kommentar
Abe_ Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 (endret) jeg og har et problem med Insomniax,tror ikke det har noe med Patchen og gjøre men, lastet det ned i dag fordi jeg tenkte jeg skulle prøve det, det var også noe annet galt så jeg reinstallerte WoW, så nå når jeg setter opp oppløsninga i spillet så blir hotbarene borte, noen som vet hva dette kan være? de kommer heller ikke tilbake nåår jeg setter ned oppløsninga igjen. Edit: skrivefeil Endret 14. september 2005 av Abe_ Lenke til kommentar
Qwert123 Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 har fått "Insecure" på alle addonsa mine.... Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 På min insomniax blib toolbars så er bar 1 og 2 bugga. Når jeg går inn i spillet og ser på bar nr1 og trykker shift +2 så ser jeg akuratt samme spellsa, men det er kun ikonene som er de samme, spellsa er de samme som før. Pleier nemlig å bruke en bar for grinding/pvp og en for instanser der jeg bare skal heale (er priest lvl 31) og dette er ganske så irriterendes! Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Hei.Noen andre her som får problemer med InsomniaX etter den nye patchen? Lootlink kommer opp med feilmelding hele tiden, og ikonene på spellsa mine kan jeg ikke se. hva gjør insomniax? Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 14. september 2005 Forfatter Del Skrevet 14. september 2005 På min insomniax blib toolbars så er bar 1 og 2 bugga. Når jeg går inn i spillet og ser på bar nr1 og trykker shift +2 så ser jeg akuratt samme spellsa, men det er kun ikonene som er de samme, spellsa er de samme som før. Pleier nemlig å bruke en bar for grinding/pvp og en for instanser der jeg bare skal heale (er priest lvl 31) og dette er ganske så irriterendes! Skjer nett det samme med meg! Lenke til kommentar
brillan Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Temporary fix for Bib not showing stance switches : BibBars overrides the function ChangeActionBarPage(); I've removed this override in BibActionBar.lua in the following way 1) comment out the following block of code function ChangeActionBarPage ChangeBibActionBarPage(CURRENT_ACTION_BAR_PAGE); end ( to comment it out, put a '--' in front of each line .. in my version of bib this is line 17 ) 2) search for "ChangeBibActionBarPage();" in the same file ( in my version this is line 224 ) directly after this line, add a line ChangeActionBarPage(); 3) once this is done, log out and in again or type '/console reloadui'. we've tested this for druid, rogue and warrior with multiple stances and it seems to work fine. it does not correct any other BibBar errors that we're experiencing but it has eliminated the biggest playability problem. Any other mod that modifies the bar switching probably suffers from a similar problem and a similar fix can likely be implemented. _______________________________ Funket for meg Lenke til kommentar
Kristian A.G. Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 (endret) Ny versjon av Insomniax har kommet i løpet av natta!! Men sidene til insomniax er nå så treige at jeg får timeout/can not connect/to many connections... så jeg får ikke henta pakka Er det noen heldig som har fått tak i den? og som kan sende den til meg? evt. peke meg mot et annet sted jeg kan få henta den? Har ikke spilt WoW siden 1.7 patchen... uten Insomniax ingen WoW på meg... blir rett og slett for kjedlig. edit: siden fungerer igjen! Endret 21. september 2005 av xaith Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Jeg har brukt noen timer for å få gamle insomniax til å fungere feilfritt til den nye patchen, samt disablet alle deler av insomniax jeg ikke vil ha (har ikke så mye minne på pcen) Kan noen komme med noen motiverende ord for hvorfor jeg bør laste ned den nye insomniax? Lenke til kommentar
Kristian A.G. Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 http://www.insomniax.net/forums/forumdisplay.php?forumid=21 Direkte link inn til Insomniax sitt offisielle forum. Der kan man laste ned de nyeste buildene av Addon pakka. Lenke til kommentar
C-Style Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 http://www.insomniax.net/forums/forumdisplay.php?forumid=21 Direkte link inn til Insomniax sitt offisielle forum. Der kan man laste ned de nyeste buildene av Addon pakka. Lastet den ned i går, men synes den var vanskelig å skjønne med en gang. Noen som har lastet den ned og fått bort de røde taggene som f.eks "bags" den står i en rød boks over bagene, det er plagsomt Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Noen som spiller rogue/druid her som har problemer med bar'ene sine? Forsvinner og kommer ikke tilbake... Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 24. september 2005 Forfatter Del Skrevet 24. september 2005 Temporary fix for Bib not showing stance switches : BibBars overrides the function ChangeActionBarPage(); I've removed this override in BibActionBar.lua in the following way 1) comment out the following block of code function ChangeActionBarPage ChangeBibActionBarPage(CURRENT_ACTION_BAR_PAGE); end ( to comment it out, put a '--' in front of each line .. in my version of bib this is line 17 ) 2) search for "ChangeBibActionBarPage();" in the same file ( in my version this is line 224 ) directly after this line, add a line ChangeActionBarPage(); 3) once this is done, log out and in again or type '/console reloadui'. we've tested this for druid, rogue and warrior with multiple stances and it seems to work fine. it does not correct any other BibBar errors that we're experiencing but it has eliminated the biggest playability problem. Any other mod that modifies the bar switching probably suffers from a similar problem and a similar fix can likely be implemented. _______________________________ Funket for meg Her. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 darn, innstalerte 1.7 betaen uten å ta backup, og alt bare er kruseduller (masse rader på midten) Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 24. september 2005 Del Skrevet 24. september 2005 Temporary fix for Bib not showing stance switches : BibBars overrides the function ChangeActionBarPage(); I've removed this override in BibActionBar.lua in the following way 1) comment out the following block of code function ChangeActionBarPage ChangeBibActionBarPage(CURRENT_ACTION_BAR_PAGE); end ( to comment it out, put a '--' in front of each line .. in my version of bib this is line 17 ) 2) search for "ChangeBibActionBarPage();" in the same file ( in my version this is line 224 ) directly after this line, add a line ChangeActionBarPage(); 3) once this is done, log out and in again or type '/console reloadui'. we've tested this for druid, rogue and warrior with multiple stances and it seems to work fine. it does not correct any other BibBar errors that we're experiencing but it has eliminated the biggest playability problem. Any other mod that modifies the bar switching probably suffers from a similar problem and a similar fix can likely be implemented. _______________________________ Funket for meg Her. Sorry kamerat,detta skjønte jeg ikke mye av.^^ Hehe...Noen som kan sette det i klartekst for en stakkars, sliten gamer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå