xaedus Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 ja topic sier vel alt, men hvordan er det mulig? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Det kan være en feil på plata, hvis det var en sprekk i plata når du la den inn så kan det vel gå så langt at den blir knust. Plata blir ustabil når den går rundt og kaboom, så er den ødelagt. Hvis du har discovery så kan du jo holde øye etter en episode med Mythbusters hvor de tar for seg det "problemet" (Mythbusters - 1x2 - Cell Phone Destruction, Silicone Breasts, CD-ROM Shattering) Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Det skjer pga. g-kreftene som oppstår i når den spinner rundt, og CD-en spinner FORT 52x tilsvarer vel rundt 30k omdreininger og er det da en et eller annet feil men plata kan det en skjelden gang gå galt... Men det gikk vel bra med CD-ROMen etter at du fikk fjernet det, eller? Lenke til kommentar
xaedus Skrevet 14. september 2005 Forfatter Del Skrevet 14. september 2005 ja den funka etter at jeg fikk tømt den for splinter Lenke til kommentar
drevils Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Prøv å sette en cd plate på en dremel multi, smeller fort Lenke til kommentar
New kid on the block Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Hvis du har discovery så kan du jo holde øye etter en episode med Mythbusters hvor de tar for seg det "problemet" (Mythbusters - 1x2 - Cell Phone Destruction, Silicone Breasts, CD-ROM Shattering) Litt of topic: Konge, endelig kjenner ikkje så mange så folge med på mythbusters (BTW den episoden var konge:thumbup:). xaedus hvis jeg husker riktig så ble myten "Busted", så det var mest sannsynelig noe galt med disken. Jeg husker en episode hvor jeg brente en DVD bare til å se at den hvar splittet i 2 helt like sider (splittet ned langs ned minste diminsjonen). Men Manx tenkte en av oss kunne lage en ny tråd here på forumet om Mythbusters, hær kunne vi diskutere den nyeste episoden. Vet ikke hvor vi ville laget denne. E du med?? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Vi har en "mythbusting" tråd i off topic -> annet, hvor blant annet jeg driver litt på med å få en cd til å sprenge, dere kan jo hoppe inn der og lese. Lenke til kommentar
New kid on the block Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Konge, skal det med en gang. Lover det kommer til å bli mitt mest besøkte tråd Lenke til kommentar
New kid on the block Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Vi har en "mythbusting" tråd i off topic -> annet Argh, fant den ikke, gidder du å linke den til meg? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Vi har en "mythbusting" tråd i off topic -> annet Argh, fant den ikke, gidder du å linke den til meg? http://forum.hardware.no/index.php?s=&act=...ite=mythbusting Trykk søk og skriv inn mytbusting... Joda, vansklig det... Lenke til kommentar
New kid on the block Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Sorry, eg gjor det, men søks treffende var elendige. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå