TAAB Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 (endret) Heisann På jobben har vi en logo med hvit bakgrunn. Bakgrunnen blir lyseblå hvis vi limer inn bildet i word og vi lurer på hvordan vi skal få fikset dette. Vi skal bruke logoen på en nettside, og da hadde det vært greit om bakgrunnen var gjennomsiktig. Er det noen enkel måte å gjøre dette på? Vi har tilgang ti Irfan View og Gimp. Den opprinnelige fila er i .bmp format. Endret 14. september 2005 av TAAB Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 hei, kan vere jeg misferstod men det var meningen dere skulle gjør dette selv? kan ikke de proggz dere har men jeg har gjort den gjennomsiktig med Photoshop Lenke til kommentar
NorthThe_Great Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Poenget med tråden er vel: Hvordan gjøre dette bilde gjennomsiktig? Lenke til kommentar
medi8or Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 ..dessuten har du ikke gjort den gjennomsiktig. Jpeg støtter det ikke. Det du har klart er å lage bakgrunnen hvit. Bruk gif, png, eller et annet format som støtter gjennomsiktighet.. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Uh, ble litt usikker nå, men hvis han trenger bildet med gjennomsiktig bakgrunn: Lenke til kommentar
Cheese_king Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 sånn dette er en png fil Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 jeg bruker .png 24 for det er det beste bilde formate Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 20. september 2005 Forfatter Del Skrevet 20. september 2005 Litt seint, men tusen takk for hjelpen png og gif filene gjorde susen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå