rener Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Hei.. Kjøpt meg ein Dual Opteron-pc for nokre veke sidan og har egentleg vore ganske nøgd. Det einaste som irriterar meg er at når eg spelar er det artifacts over heile biletet. Det er umogleg å spele. Dette har hendt i spel som Battlefield 2 og Age of Empire 3 Demoen (ligg ved eit bilete frå artifacts i AoE-menyen). Maskina består av: 2x Amd Opteron 248 (ein frå Komplett og ein frå Vaagenconsulting) 2x 512mb Crucial REG ECC ram PowerColor Radeon X800VE AIW 256MB GDDR3 NEC DVD recorder ND-3540A IDE Black OEM Samsung SpinPoint P120S 250GB SATA2 Arctic Silver 5 Termisk Pasta 3.5 Alt dette er plassert i dette kabinettet: IWILL ZMAXdp S-940 CFF Fram til eg fekk prossesor nr.2 (frå vaagenconsulting) gjekk det meste fint og eg spelte Battlefield 2 på 1600x1200 utan problem (på ein Lacie 20" lcd). Kan det vere så banalt som at eine prossoren er død? Eller er det meir innfløkt enn det? Korleis kan eg teste dei ulike delane på pcen min? Kan det evt. vere at straumforsyninga er for svak sjølv om den er sagt å tåle 2stk 250 og Gf6800Gt? Håpar på raskt svar og gjerne oppklarande spørsmål Takk på forhånd.. - René Lenke til kommentar
rener Skrevet 16. september 2005 Forfatter Del Skrevet 16. september 2005 Om det skulle vere noken andre som har same problemet kan eg jo informere at eg fekk fiksa det ved å oppdatere bios. Hadde Bios-versjon 1.01 og oppgraderte til 1.16 som fjerna artifact frå spel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå