Heineoen Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Hei! Skulle hatt meg en ny 512mb flash mp3 (kompatibel uten drivere). Hadde ikke skadet om den kunne lades fra USB! Helst ikke så veldig dyr heller.. Og den må ha bedre batteri enn en mp3 cd spiller. Noen som hvet hvor lenge de kan spille? Takker! Lenke til kommentar
Øssa Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 (endret) Kanskje denne er noe for deg Creative Muvo TX Endret 14. september 2005 av Øssa Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 14. september 2005 Forfatter Del Skrevet 14. september 2005 Er det denne? https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=20269 Hadde vært kjekt om den kunne lades via USB og at den hadde litt lengere batteritid, men.. så bra ut til den prisen! Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 19. september 2005 Forfatter Del Skrevet 19. september 2005 Hvem bør jeg velge av den og denne: http://www.el-kjeden.no/product.asp?dept_i...=57983&browser= 599kr Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Hadde klart valgt Crativen. For min del vertfall, liker jeg ikke Packard Bell. De har fælt design. Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 19. september 2005 Forfatter Del Skrevet 19. september 2005 Enig med deg i designet.. Men dere, jeg så på komplett: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=311316&view=detailed Der finnes creative versjonen i se utgave Hva er forskjellen? (synes den var litt kulere i hvit) Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 1. Aldri kjøp en fra Packard Bell - dårlig kvalitet og masse fei 2. Den creative typen (TX) er grei nok, men en god del feil der også... Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 19. september 2005 Forfatter Del Skrevet 19. september 2005 Ok, hvem vill du anbefale da? Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Hvem bør jeg velge av den og denne:http://www.el-kjeden.no/product.asp?dept_i...=57983&browser= 599kr Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 Ok, hvem vill du anbefale da? Den du linket til selv over mitt innlegg er ok, ikke så mye feil på den i forhold til mange av de andre billigspillerne. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 har en creative muvo tx 256mb, det skal være sakt, det er en god spiller, den er robust og lettvindt å bruke, dessuten er den et knallkjøp, til den prisen. nå har jeg en iPod photo 30gb , det er den beste spilleren jeg har lagt nevene mine på, men til jogging å slikt, er en flash basert spiller mye bedre, iPoden er hardiskbasert(har rett og slett et annet bruksområde) Men muvoen er et jævli godt kjøp, selv har jeg 256mb versjonen, men det må da være alla det samme Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 20. september 2005 Forfatter Del Skrevet 20. september 2005 Men hva er forskjellen på Movu TX og Movo TX SE? Lenke til kommentar
Chriskart Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 iAudio 5 har den klart beste lyden av samtlige mp3 spillere jeg har prøvd. Knall bass og super frekvens over hele registeret. Til gjenjeld må du betale litt mer enn til vanlig (512 mb = 1500 kr.), men du kommer garantert ikke til å bli skuffet når du har den i hendene! Finnes hos måhadet, men siden er visst ikke oppe nå.... Hjemmeside til iAudio Lenke til kommentar
Chriskart Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Ellers finnes det jo en iAudio U2 som visstnok skal ha enda litt bedre lyd... Men den er det ingen her i Norge som selger tror jeg Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 20. september 2005 Forfatter Del Skrevet 20. september 2005 Takk, men poenget er at jeg skal slippe å bruke ledning for å koble den til pc.. Dessuten synes jeg 1500kr er alt for mye på en slik spiller... Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 15. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2005 Leste dette om den Creativen: Erfaringer: Ulemper: NB! På lavt volum og rolig musikk har disse spillerne bakgrunnsstøy. Jeg har testet og returnert to spillere på 512MB. Det går strålende med rock, pop og trening, men støyen blir utrolig irriterende når du virkelig vil lytte til musikken. 128MB-modellen er helt clean. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå