Pysj Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Lager designmobil Bang & Olufsen skal sammen med Samsung lage en mobiltelefon verden aldri har sett maken til. Det beste av alt er at den kommer til Norge i høst. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Dollarglis Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 LANSERT i Norge i høst, ikke lagt ut på markedet for salg i høst. Desverre Lenke til kommentar
genser Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Venter i spenning Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Det dumme er at denne mobilen garantert kommer til å henvende seg til det øvre sjiktet når det gjelder pris. Begynner vel å spare idag Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Genialt. Har savnet Bang og Olufsens mobiler, har faktisk en gammel en liggende i en skuff her. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Hmm. Så B&O har vært med på å lage telefoner tidligere? Hvordan så de ut da? JEg ser nå at B&O begynner å hype det allerede nå. Jeg blir svært skuffet om det blir sånn plast-telefon-greier som ikke holder opp mot forventningene. Men vi får se. Avhengig av penger og slikt kan det godt hende at jeg kjøper meg en Razr, og da blir ikke B&O engang vurdert, siden Razr er såpass billig nå for tiden. Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 B&O lagde tidligere mobiler sammen med Ericsson, hvor de hovedsaklig utviklet lydkvaliteten, og hadde tilsvarende design som Ericsson sine modeller på den tiden.. Ikke akkurat spenstige saker, denne BeoCom 9500 som er avbildet.. Lenke til kommentar
_THX_ Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Gleder meg vanvittig til B&O kommer med en skikkelig feit designmobil nå. Det trenger markedet... noe som ingen andre har sett maken til... La oss nå alle håpe på at det nettopp er snakk om en revolusjon, og ikke en wannabe pro mobil Lenke til kommentar
qwert Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Ikke akkurat spenstige saker, denne BeoCom 9500 som er avbildet.. Tja... Jeg hadde en BeoCom 9600 - basert på Ericsson GH388 tror jeg - i sin tid. Denne mener jeg fortsatt var rimelig lekker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg