System-log.com Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Hei! Lurte på om det var noen distribusjoner som var bedre enn andre på hardware-støtten opp mot skjermkort? Trenger skikkelig 3D-støtte for ATI skjermkortet mitt (x700), og pr. idag har det vært store problemer. Vil aller helst forsøke en distribisjon der alt fungerer fra første sekund Logic Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 hva har du prøvd så langt? ubuntu er en distro for nybegynnere du kan prøve om den ikke er prøvd Lenke til kommentar
LessThanJake Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Tror nok det beste tipset, hvis dette er et krav, er MEPIS. InstallCDen er også en liveCD. Så du kan jo teste om det funker uten å instalere. Lenke til kommentar
olear Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Hvis du vil ha 3D-støtte som bare fungerer så bør du gå for noe som har frie drivere. Lenke til kommentar
LessThanJake Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Tror nok det beste tipset, hvis dette er et krav, er MEPIS. InstallCDen er også en liveCD. Så du kan jo teste om det funker uten å instalere. Lenke til kommentar
System-log.com Skrevet 14. september 2005 Forfatter Del Skrevet 14. september 2005 Da laster jeg ned Mepis! Kan teste og se hvordan det går. Lenke til kommentar
whoi Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Jeg har testa opensuse 10.0 rc1, og den fant nvidia kortet mitt og installerte automatisk (etter at jeg sa meg enig) nvidia sine egne drivere. Dermed fikk jeg 3d støtte fra første stund. Regner med at det er likt for ati kort, men det har jeg aldri sjekka. Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 "Open"Suse legger inn lukkede drivere automagisk? Lenke til kommentar
whoi Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 "Open"Suse legger inn lukkede drivere automagisk? De ligger ikke på cd/dvd, men blir lasta ned og installert automatisk under installen om man vil bruke de. Lenke til kommentar
olefiver Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Han sa: fant nvidia kortet mitt og installerte automatisk (etter at jeg sa meg enig) nvidia sine egne drivere. YAST legger inn nVidia driverne for deg, hvis du syns slikt er en God Ting. Liker YAST jeg, i grunn... Lenke til kommentar
j0kke_ Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 hvis man konfigurerer riktig så fungerer atidriverne fra første stund... i gentoo i allefall... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå