Gå til innhold

Zepto Znote 2114W, erfaringer?


gnorf

Anbefalte innlegg

Heisann.

 

Jeg har tatt på meg konsulentarbeid på vegne av dama.

Hun kunne tenkt seg en lap, og som student er hennes primære fokus størrelse og vekt, samt støy og batterikapasitet. Ja og så pris da, man vil jo ikke spise for mye av H&Mfondet. ;)

 

I den forbindelse har jeg sett litt på Zepto Znote 2114W.

 

Jeg har funnet en danske som uttaler at den kjører pacman som en gud :w00t: , men jeg kunne kanskje meg litt mer utfyllende informasjon, er det kanskje noen her inne som sitter på en?

 

Jeg klarer vel å lese meg til ytelse sånn nogenlunde, så primært er jeg interessert i følgende.

- Viftestøy. (og hyppighet av kjøring ved lett bruk)

- Batterikapasitet (og anbefalt konfigurasjon av batteri)

- Tastaturstøy.

- Andre ulumskheter.

 

Det står vel primært mellom Znote 2114w og Packard Bell A5560 men sistenevnte er jeg litt spektisk til. Dersom noen har andre forslag, så må de gjerne gjøre det, men helst ikke mac, selv om jeg er sikker på at hun ville likt plasten på en ibook. Spilling er som sagt ikke noe problem, jeg tviler på at hun kjører noe tyngre enn pacman.

 

Håper noen har prøvd denne!

Endret av gnorf
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Jeg sitter på denne A5560, og er fornøyd med den. Det eneste jeg har å utsette på den er strømforbruket på denne Celeronen. Batteritiden kunne jo alltids vært bedre og i et stille rom er den mildt sagt ikke lydløs. I et stille klasserom kommer støyen til å irritere en og annen medstudent, men er det snakk og/eller evt. en prosjektør som durer i vei er det jo ikke noe problem. Sett bort fra dette er jeg fornøyd. Det blir vel til at jeg oppgraderer til Pentium-versonen av denne om et års tid når de nye batteriene kommer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...