Gå til innhold

Logo til ungdomsbedrift, PC-ambulansen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mail-adressene min er:

snorremd AT hotmail DOT com

orresnei AT gmail DOT com

Samma hvilken du sender til. Det beste er vel gmail, siden jeg har best plass der. Takk for all hjelp. Ungdomsbedriften er ikke langt unna å bli registrert. Da får bedriften eget kontonummer. Forhåpentligvis vil vi kunne betale deg da. Jeg tenker at 200 er en grei pris? Nå vet jeg ikke hvor langt tid du brukte på dette. Videre informasjon om betaling ol, kan taes over mail.

Ellers takker jeg også de andre bidragene som kom inn.

Snorre :)

Lenke til kommentar

Må si meg litt enig med Ottern her altså for å være litt kritisk. En Logo bør se proff ut, ha et budskap som sier noe om hva bedrifter driver med og være enkel med minst mulig detaljer. Da blir den også letter å forminske og evt. putte på visitt kort, t-skjorte osv.

Har selv hatt elevbedrift i 2 år og blant annet nominert til Nasjonal Messe. Vi prøvde selv med denne fancy logo ideen og vi fikk bare kritikk å ble sett på som useriøse.

Jeg regner med at målgruppen her er voksene personer og da vil de se en logo som gjenspeiler en seriøs bedrift.

Og skal det være så nytt å fancy bruk nå en ny norsk gul ambulanse da :cool:

bilde1.jpg

©Duffy85 2005, vil du bruke dette bildet må jeg innhente tillatelse først

Lenke til kommentar

Hei, ja. Jeg og Orresnei + en til da. Vi er de som skal til å starte den UB-en. Likte veldig godt den siste ideen til biiig.no . Må si at det mange som hjelper til her... Veldig takknemlig for det! :)

Endret av MGK
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...