Spillarkivet Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Hei Har en Dell XPS Gen 2 med et nVidia GeForce Go 6800 Ultra skjermkort. Har opplevd et par problemer med et par spill. Alt går fint helt til jeg starter opp spillet, da går det plutselig i turbofart - akkurat som veldig gamle spill beregnet for Win 95/98 pleier å gjøre. Enda jeg kjører på maks oppløsning og maks grafikkdetaljer, så går spillet i turbofart. Så derfor tenkte jeg kanskje at jeg trengte nye drivere til skjermkortet, men jeg klarer ikke å finne noen. Lastet ned noen fra www.nvidia.com, men får feilmelding hver gang jeg prøver å installere dem. Noen som har noen tips som kan hjelpe meg? Når jeg starter Battlefield 2 får jeg beskjed om å oppdatere skjermdriverne mine for en optimal perfomance. Vet det er flere som har XPS her, så håper dere kan hjelpe meg Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Dell maskiner må ha spesielle drivere som er modifisert av Dell. Så du kan prøve å lete der, her er en link. Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 eller du kan besøke Laptopvideo Der ligger det drivere. Det du gjør, er å laste ned den nye driveren og en inf fil. Zip ut driveren, legg inf fila inn i mappa. Får du spm om å erstatte den, trykk ja. Så finner du setupen i samme mappe og installerer Ikke værre Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 14. september 2005 Forfatter Del Skrevet 14. september 2005 Takker for de gode svarene Lastet ned drivere fra Dell sin support side nå, og da fungerte spillene som gull Det var jammen godt hehe Lenke til kommentar
yokko Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Takker for de gode svarene Lastet ned drivere fra Dell sin support side nå, og da fungerte spillene som gull Det var jammen godt hehe Har prøvd det meste av drivere til xps. De driverene på laptopvideo funker bedre føler nå jeg 78.11 er en fin driver. Den skal være skreddersydd til xps. og 78.10 til go 6800. Jeg får hvertfall, best score i 3dmark05 med den driveren:) lykke til -yokko- Lenke til kommentar
Spillarkivet Skrevet 14. september 2005 Forfatter Del Skrevet 14. september 2005 Har prøvd det meste av drivere til xps. De driverene på laptopvideo funker bedre føler nå jeg 78.11 er en fin driver. Den skal være skreddersydd til xps. og 78.10 til go 6800. Jeg får hvertfall, best score i 3dmark05 med den driveren:)lykke til -yokko- Laster ned 78.11 nå Opplevde noen bugs med den jeg lastet ned fra Dell sine sider. Hoppet plutselig ut i Windows når jeg skulle spille. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 (endret) Laster ned 78.11 nå Opplevde noen bugs med den jeg lastet ned fra Dell sine sider. Hoppet plutselig ut i Windows når jeg skulle spille. Vil ikke anbefale 78.11 driveren da flere ha hatt tull med den... 80.40 er den som gir best ytelse og stabilitet, men husk å fjerne de gamle med drivercleaner først.. Endret 14. september 2005 av Jada-jada Lenke til kommentar
web76 Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Anbefaler deg og andre med XPS å sjekke http://www.notebookforums.com/ Enormt mye info der! Web76 Lenke til kommentar
yokko Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Laster ned 78.11 nå Opplevde noen bugs med den jeg lastet ned fra Dell sine sider. Hoppet plutselig ut i Windows når jeg skulle spille. Vil ikke anbefale 78.11 driveren da flere ha hatt tull med den... 80.40 er den som gir best ytelse og stabilitet, men husk å fjerne de gamle med drivercleaner først.. Jeg har også prøvd 80.40. Det blir grafikkbugs når jeg spiller css... Det er hvertfall min erfaring Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå