Gtsome Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Har en Fujitsui Siemens som er litt over 3 år gammel, husker desverre ikke hvilken type. Problemet er at den i går plutselig slo seg av og ikke vil starte igjen. Jeg mistenkerat psu`en har røket, siden det ikke lyser i power lampa på siden. Den virker verken med eller uten strømledning i. Spørsmålet er om mulighetene for å skifte power selv på lapptopp, evt om den må sendes bort for å gjøre dette? Lurer også på evt pris på nytt power og arbeid på dette? Jeg har ingen erfaring med lapptopp i det heletatt, så spørsmålet er om dette er en vanskelig oppgave om jeg får tak i en ny power og evt om jeg må kjøpe power fra produsent eller om det er nettbutikker hvor man får tak i lapptopp deler, jeg sjekket på komplett men de har ingenting av dette. Lenke til kommentar
Gtsome Skrevet 15. september 2005 Forfatter Del Skrevet 15. september 2005 Hvis det er noe hjelp så er pc`en av type: C Series Lifebook Håper nå fortsatt på hjelp. Lenke til kommentar
JonTj Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Ta kontakt med Infocare, de skaffer sånt. Lenke til kommentar
Gtsome Skrevet 15. september 2005 Forfatter Del Skrevet 15. september 2005 Infocare? Lenke til kommentar
Gtsome Skrevet 15. september 2005 Forfatter Del Skrevet 15. september 2005 Google. Fant de. Thx...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå