Batair Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Jeg skaffet meg en N90 her om dagen, og ble litt skuffa over at det eneste som var av spill på den var Snake Ex..samme jeg hadde på 7650 min, og så var det et kort spill kalt "Card deck" Jeg har sett rundt på disse mobilsidene, men de fleste spillene der virker veldig elementære. Er det noen spesifikk side hvor man kan finne litt mer krevende spill. Gjerne en produsent eller noe slikt. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Om du går inn på "spillnedlastninger" på telefonen burde bokmerket "nokia.com" komme opp. Derfra kan du laste ned Space Impact 2, som er et langt og litt krevende spill Du kan også laste ned Snake 2, Mountain Bike og et til PS: Har N90 nok batteri til dugbar spilling? Denne står øverst på lista til ny mobil, så hadde vært fint å vite Lenke til kommentar
Holtemann Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 (endret) Dugbar var et fint ord! Det skal jeg aldri bruke! At batteriet ikke er bra, betyr ikke at du kan ha telefonen åpen i fem minutter før alt skrur seg av. Å spille litt er ikkeno problem, men det er ingen NGage Endret 14. september 2005 av Holtemann Lenke til kommentar
Batair Skrevet 15. september 2005 Forfatter Del Skrevet 15. september 2005 Mitt batteri varer over en dag med aktiv klikking dagen lang hehe. Prøvde det du sa om nedlastning. men får bare beskjed om at det ikke er noe tilgjengelig ennå. Lenke til kommentar
simerix Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 (endret) Har inghen symbian telefon selv. Men her kan du kjøpe en masse spill til en billig penge. Bare søk etter V-rally2, Cobra og lock`n load. De spilla er bare helt rå. Endret 16. september 2005 av simerix Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 men blir det bra på N90? flere linker motas med takk! Lenke til kommentar
simerix Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Ellers så er det en annen side her , men det er kun for symbian telefoner. Men jeg har sett mage kule spill/programmer der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå