Naits Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Heisann. Jeg bare lurte på om det er mulig å koble i to mus/tastatur samtidig? (Et sett trådløst og et sett med tråd) Ikke om det er fysisk mulig, for det vet jeg at det er, men om det er mulig å bruke begge to samtidig. Det hadde nemlig vært veldig praktisk å ha et tastatur og ei mus ved sofaen slik at jeg kunne sitte der og jobbe med PC'n. (har tastatur/mus med tråd nå som ikke rekker frem) På forhånd takk Lenke til kommentar
aklla Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 er da greit det hvis du får koblet til alt samtidig... Lenke til kommentar
Naits Skrevet 13. september 2005 Forfatter Del Skrevet 13. september 2005 Det blir ikke noe driverkrøll og generelt krøll i windows hvis man har to periferiske enheter som skal "jobbe" sammen? Lenke til kommentar
devious Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Tror det er mulig. Den ene må jo bli USB, men vet ikke om begge burde være det da. Prøv litt forskjellig. En blir nok satt som standard. Det er jo bare teste det. Klikker det er det bare å ta "svenske knappen". Lenke til kommentar
devious Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Er tatt opp før også. Sjekk det ut. HER! Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Går helt fint hos meg...Jeg kan ha i så mange tastaturer/mus jeg vil, bare jeg har plass... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå