rubme Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Hei. Fikk min nye viewsonic i posten i dag. Satte oppløsningen på 1280/1024 som anbefalt. Tenkte jeg skulle prøve i spille litt battlefield. Når jeg kom inn i spillet var alt stort, nesten umulig å spille. Det kom ett vindu opp på skjermen som som anbefalte meg å sette høyere oppløsning. Gikk så inn i skjermmenyen og prøvde å trykke på "Auto image adjust" men det gikk ikke. Pila hoppet over det alternativet. Prøvde p trykke meg ned til "Manual image adjust", men kom ikke inn der heller. Noen som vet hva jeg gjør galt? Er kun når jeg spiller at oppløsningen blir helt gal. Skjermen er av typen ViewSonic vx924. På forhånd, takk. Rubme Lenke til kommentar
pcp160 Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Jeg syns det høres ut som du må endre oppløsningen i spillet. De fleste spill inkludert Battlefield bryr seg lite om hva du har av oppløsning i Windows forøvrig, og starter gjerne med 800x600/1024x768 til man ber om noe annet. Prøv å endre i spillet under menyen; options - video - display mode Lenke til kommentar
rubme Skrevet 14. september 2005 Forfatter Del Skrevet 14. september 2005 Mange takk for svar, men jeg har satt opp oppløsningen i selve spillet. Problemet er at når jeg starter spillet så blir oppløsningen helt feil og det popper opp ett vindu som sier at det er bedre å kjøre med høyere oppløsning. Når jeg da trykker på menyknappen på skjermen og kommer inn der, så får jeg ikke valgt "Auto image adjust" eller "Manual image adjust". Virker som om uansett hvilken oppløsning jeg velger, så blir jeg overkjørt og kan ikke gjøre noe med det. Rubme Lenke til kommentar
rubme Skrevet 14. september 2005 Forfatter Del Skrevet 14. september 2005 Noen som vet hva maksimal oppløsning er på f.eks. BF1942? Er 1152*864 i min meny. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå