Gå til innhold

Studentersamfunnet i Trondheim

ovrebekk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes at bildet ditt var ganske bra.

Hvis minibussen og det andre kjøretøyet som er på vei ut av bildet hadde vært fjernet tror jeg det ville blitt et bedre bilde, men det er jo vanskelig ettersom at veien er meget trafikkert.(Går jo også an å ta fjerne det i PS,PSP e.l)

Likte ikke helt refleksjonen fra vinduet på samfunnet, men ellers var det et veldig bra bilde i mine øyne. :thumbup:

Lenke til kommentar

Takk for kommentarer :)

Det kom en del rare refleksjoner på bildet ja. Vet ikke helt hva det skyldes. Må nok ta en runde til i ps for å få det vekk.

Jeg tok en del bilder etterhverandre fra samme vinkel så hvis jeg henter litt fra andre bilder i ps kan jeg sikkert få vekk bilene også.

Sikkert ikke dumt å prøve et bilde fra Elgseter bro heller. Får ta det på neste nattuflukt ;)

Men nå må jeg springe på skolen. Skal mekke en versjon i 1280x1024 så fort jeg får tid.

Lenke til kommentar

Første utsnitt er klart best. Ingen vits i å klippe for å sentrere. Det blir bare mer kjedelig avbildning.

Slik det er på det første bildet så er huset litt til siden, med åpent rom foran inngangen. Og gatelyset kommer til sin rett som en del av komposisjonen.

Når det blir trangere rundt gatelyset, og lysrefleksjonene fra denne er delvis kuttet, så ser det mer ut som et uønsket element i kanten på bildet, i likhet med bilen på den andre siden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...