skarsk Skrevet 13. august 2002 Del Skrevet 13. august 2002 I prisguiden står at laveste pris på Nikon CP995 er kr 5902,-. Dette er feil. Multicom selger det for kr 5199,-. Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 Multicom ønsker ikke å være med i prisguiden vår. MLW Lenke til kommentar
L03VIk Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 Vi har jo sett før at multicom ikke akk. gjør sitt ytterste for at kundene skal få det lettest mulig (:: diverse inslag, TV2 Hjelper deg, bl.a. : De burde skjønne at prisguiden kun er et hjelpemiddel for kundene. Det er ikke sikkert man alltid kjøper billigste vare. Porto/leveringstid og ikke minst tidl. erfaringer er vel så viktig som å spare noen hundrelapper... Eks: et kamera koster 5000 på ITbutikken og 5150 på Flexi-data : Jeg kjøper varen på flexi-data: sparer porto, (ca. 130) siden jeg selv kan hente varen på Laksevåg i Bergen. Og de 20kr ekstra betaler jeg gladelig for kortere lev. tid, + den gode servicen jeg er vant til. En nettbutikk som ikke deltar i prisguiden er usolidarisk, og virker lite interessert i kundens beste. Håper andre her på Hw.no er enig i at man bør støtte opp om de webshoppene som deltar i prisguiden, som tross alt er et godt hjelpemiddel for oss forbrukere... PS! Fy Multicom! :smile: Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 14. august 2002 Del Skrevet 14. august 2002 Vel, unnskyld, de har ikke eksplisitt sagt at de ikke vil være med, men de gidder ikke å lage en prisliste vi kan hente prisene deres fra. MLW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå