Gå til innhold

purple heart - tusen takk EA

Anbefalte innlegg

jeg fikk en purple hart medalje :D

jeg lurte på hva jeg hadde gjordt for å fortjene den så jeg sjekket planetBF, der sto det:

The Purple Heart is awarded to any member of the armed forces who has been killed in any action with an opposing armed force of a foreign country

Combat Rating: Outstanding

Battlefield Commendation

::: 1000 Global Hours Played in Total

::: 50,000 Global Heals

::: 25,000 Global Repairs

::: 25,000 Global Re-supplies

jeg har nok dødd i combat et par tusen ganger, men jeg oppfyller ikke noen av de andre kravene.

er det en bug i spillet eller planetBF?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
IRL er Purple Heart en av de mest prestisjefulle medaljene.

tull..

Pruple heart = du har blitt såret eller drept i kamp.... særlig prestisje er det ikke. Det bare viser at du har sett "action"...

Bronze/silver star, Navy Cross eller Congretional Medal of honour, da begynner vi å snakke prestisje...

Lenke til kommentar

Jeg nevnte silver/bronze star i forbindelse med CobraM's kommentar om ståa i den virkelige verden, ikke BF2.

Rayline: nevnte amerikanske utmerkelser fordi Purple heart er amerikansk, skal vi dra inn tyske, så er det ganske mange der som egner seg som mer prestisjefulle ja ;)

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
skal vi rakke ned på tyske krigsutmerkelser også nå? :angry:

Lmao........nei, vi skal nok ikke det heller..........:-)

Det blir nok en Purple Heart til (har èn fra før også) på meg også snart - jeg mangler nemlig Basic Knife badgen - og jeg ser levende for meg at jeg kommer til å få det rimelig hett om øra på det brettet jeg skal løpe rundt med bare kniven fremme....... :D

Endret av Rayline TWB
Lenke til kommentar

Har ikke en eneste PH :thumbup: (Men så går jeg ikke for idiot badges heller da. Hvis jeg skal få knife/pistol badges, så skjer det ved en tilfeldighet i en rundes naturlige gang, ikke at jeg går aktivt inn for å få dem).

Ja, jeg innser at jeg 99% sikkert aldri kommer til å få dem, men det bryr jeg meg heller ikke om.

Lenke til kommentar
skal vi rakke ned på tyske krigsutmerkelser også nå? :angry:

Lmao........nei, vi skal nok ikke det heller..........:-)

Det blir nok en Purple Heart til (har èn fra før også) på meg også snart - jeg mangler nemlig Basic Knife badgen - og jeg ser levende for meg at jeg kommer til å få det rimelig hett om øra på det brettet jeg skal løpe rundt med bare kniven fremme....... :D

Altså... Når du først skal få den, bør du ikke gå inn for det.. Ta den i trange ganger på Karkland med masse medics.. Du kan "lett" få 5-10 knifekills på den måten.. UTEN å dø. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...