cyberPanda Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 jeg fikk en purple hart medalje jeg lurte på hva jeg hadde gjordt for å fortjene den så jeg sjekket planetBF, der sto det: The Purple Heart is awarded to any member of the armed forces who has been killed in any action with an opposing armed force of a foreign country Combat Rating: Outstanding Battlefield Commendation ::: 1000 Global Hours Played in Total ::: 50,000 Global Heals ::: 25,000 Global Repairs ::: 25,000 Global Re-supplies jeg har nok dødd i combat et par tusen ganger, men jeg oppfyller ikke noen av de andre kravene. er det en bug i spillet eller planetBF? Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 (endret) Det som står der er bare tull... Jeg har 2 stk. Purple Heart Første gang jeg fikk den var etter at jeg hadde blitt drept 20 ganger uten å drepe noen. Andre gang fikk jeg den etter at jeg hadde blitt drept en haug med ganger, men da hadde jeg drept ganske mange selv. Total Battlefield 2. Endret 13. september 2005 av Vultur Gryphus Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 13. september 2005 Forfatter Del Skrevet 13. september 2005 lol, føler meg litt lurt. jaja. det er jo tross alt mye viktigere å redde liv enn å ta liv Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 haha den var genial, en negativ medalje , jo flere du har jo oftere har du daua. hahaha (håper virkelig det ikke er slik) Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 IRL er Purple Heart en av de mest prestisjefulle medaljene. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 IRL er Purple Heart en av de mest prestisjefulle medaljene. Japp, det har jeg fått med meg, men når man får den bare man dauer mye er den jo ikke så prestisjefull lenger :/ (tenker nå på spillet). Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 13. september 2005 Forfatter Del Skrevet 13. september 2005 den ser ivertfall fin ut. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 IRL er Purple Heart en av de mest prestisjefulle medaljene. tull.. Pruple heart = du har blitt såret eller drept i kamp.... særlig prestisje er det ikke. Det bare viser at du har sett "action"... Bronze/silver star, Navy Cross eller Congretional Medal of honour, da begynner vi å snakke prestisje... Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 For ikke å snakke om Jernkorset med eikeløv......... Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 14. september 2005 Forfatter Del Skrevet 14. september 2005 det å få Bronze/silver star i BF er jo verdens enkleste sak. jeg har mange sånne. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 (endret) Jeg nevnte silver/bronze star i forbindelse med CobraM's kommentar om ståa i den virkelige verden, ikke BF2. Rayline: nevnte amerikanske utmerkelser fordi Purple heart er amerikansk, skal vi dra inn tyske, så er det ganske mange der som egner seg som mer prestisjefulle ja Endret 14. september 2005 av MrLee Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Lol....Mr. Lee - det var ment som sarkasme.........:-) Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 skal vi rakke ned på tyske krigsutmerkelser også nå? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 (endret) Det skal ikke så mye til nederst på denne siden. Så står det hva som skal til, og til dere som ikke gidder å lese der. Purple Heart 1:4 Kill to Death Ratio (5 kills, 20 deaths) Edit: Alle kriteriene for å få alle medajer og andre ting står på den siden... Endret 14. september 2005 av Manx Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 (endret) skal vi rakke ned på tyske krigsutmerkelser også nå? Lmao........nei, vi skal nok ikke det heller..........:-) Det blir nok en Purple Heart til (har èn fra før også) på meg også snart - jeg mangler nemlig Basic Knife badgen - og jeg ser levende for meg at jeg kommer til å få det rimelig hett om øra på det brettet jeg skal løpe rundt med bare kniven fremme....... Endret 14. september 2005 av Rayline TWB Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Har ikke en eneste PH (Men så går jeg ikke for idiot badges heller da. Hvis jeg skal få knife/pistol badges, så skjer det ved en tilfeldighet i en rundes naturlige gang, ikke at jeg går aktivt inn for å få dem). Ja, jeg innser at jeg 99% sikkert aldri kommer til å få dem, men det bryr jeg meg heller ikke om. Lenke til kommentar
Markaren Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 skal vi rakke ned på tyske krigsutmerkelser også nå? Lmao........nei, vi skal nok ikke det heller..........:-) Det blir nok en Purple Heart til (har èn fra før også) på meg også snart - jeg mangler nemlig Basic Knife badgen - og jeg ser levende for meg at jeg kommer til å få det rimelig hett om øra på det brettet jeg skal løpe rundt med bare kniven fremme....... Altså... Når du først skal få den, bør du ikke gå inn for det.. Ta den i trange ganger på Karkland med masse medics.. Du kan "lett" få 5-10 knifekills på den måten.. UTEN å dø. Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Purple heart var faktisk ganske vrien å få, måtte virkelig jobbe for å bli drept 20 ganger uten å drepe noen Lenke til kommentar
Allviteren Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Jeg slet med å skaffe purple heart! Tok 3 forsøk, og på det tredje var det på minuttet at jeg klarte det :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå