Gå til innhold

Selges Zalman TNN500AF i Oslo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
har du noen temraturer og komme med da?

5049107[/snapback]

Den eneste sensoren jeg har ligger på skjermkortet. Akkurat nå har det en kjernetemperatur på 47, og omgivelsestemperatur på 40. Maskinen står under et bord nå, så luftstrømmen er nok ikke helt optimal. Men det er greit med et liten lunk under bordet nå som kulden har kommet :)

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Selv om ingen har det på lager, er det verdt å ta kontakt med noen av butikkene som har hatt det, f.eks. Microplex eller 3dfxcool, så kan de sikkert skaffe det.

Vurderer forøvrig en solid state disk i mitt kabinett, slik at jeg ikke hører harddisken spinne heller...

Endret av Jarlsberg
Lenke til kommentar
Selv om ingen har det på lager, er det verdt å ta kontakt med noen av butikkene som har hatt det, f.eks. Microplex eller 3dfxcool, så kan de sikkert skaffe det.

Vurderer forøvrig en solid state disk i mitt kabinett, slik at jeg ikke hører harddisken spinne heller...

Ja, helt klart - har 2 harddisker i kabinettet i dag - og det hjelper lite at den ene er en Raptor - til tross for at den ligger i en Scythe-lyddemperboks :hrm:

SSD er klart neste (og siste) steg - er imidlertid litt skeptisk til de Transcend-"diskene" som tilbys i dag. Er vel bedre å vente på kjappere? Hører gjerne ditt synspunkt på dette, evnt. om du kjenner til andre produsenter som tilbyr SSD i dag.

Lenke til kommentar

Har ikke funnet noen alternativer til Transcend-diskene i Norge, bortsett fra å montere et eSATA-kort, og bruke en ekstern disk plassert i et annet rom for å få bort all HDD-lyd - men dette blir forsåvidt ingen SSD-løsning.

Har også en Raptor som systemdisk i dag, og den har vel aldri gått for å være spesielt støysvak...men derimot veldig rask.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...