MeFF Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Hei! Jeg lurer på å kjøpe meg en ny telefon. Jeg har da i den anledning lurt på å kjøpe meg en Nokia 5140i, pga den skal "tåle" å bli brukt litt tøft. Har blant annet hatt 6230 og Samsung D500, så kamera og sånt er ikke så viktig. Denne skal da helst tåle litt, så da er mitt spørsmål: Er det noen her som har erfaringer med denne telefonen? Hva den tåler, om feks kompasset faktisk virker.... (har lest diverse tester, men har vanskelig for å tro at dette kan være galt med alle) ___ Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Har hatt alle arbeids telefonene til Nokia og 5140i er den beste så langt. Bruker den i jobb og tåler en trøkk. Har til og med mistet mobilen ut av vinduet på bilen i god fart. Ikke spør Ble kun ett lite merke i gummien i bunnen. Hvor nøyaktig kompasset er vet jeg ikke helt, men stemmer bra på min. Eneste som jag kan si noe på er att knappene kan bli litt harde og skrive sms på vis du sender MYE meldinger. Lenke til kommentar
MeFF Skrevet 14. september 2005 Forfatter Del Skrevet 14. september 2005 Høres bra ut! Noen andre som har erfaringer med denne telefonen? Lenke til kommentar
kafarsken1 Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Hadde den et par uker og det er en grei telefon det! Min erfaring er at den tåler mye og funker bra. Har ikke hatt problemer med sms/taster, men så ringer jeg mest. Lenke til kommentar
Kornelius Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Hvis du vil ha en støtsikke telefon fra Nokia, kjøper du denne, men jeg vil absolutt anbefale deg å gå for Siemens M65. Du kan selvfølgelig kjøpe M75, men hvis du har D500, trenger du vel ikke de funskjonene. Min mening er at M65 og M75 er mye bedre telefoner enn 5140i. Lenke til kommentar
Gakkken Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Jeg har selv en 5140i. Det er en kurrant telefon det. Den tåler en del den. Men det er vel for såvidt det den er bygget for. Eneste jeg har å utsette på er at blandt annet 0-tasten er litt hard. Du lurte på kompasset, jeg gikk en kompass-kurs når jeg dreiv med noe vilttelling her, og kompasset på telefonen stemte ganske akkurat med det vanlige kompasset jeg hadde med meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå