billywillie Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Hei, er det noen som kan tipse meg om rigtig lydopsett. på følgende utstyr. (jeg får bare monolyd). Har videospiller, tuner, og dvd spiller som er koblet til pc,en via s.vhs kabel og 2 audio kabler med en overgang til en plugg siden det bare er en inngang på lydkortet på pc,en. Har tv.kort fra Happauge som jeg bruker til tv titting. Det er også en såkalt digitalt lydutgang på pc,en. Hvis jeg bruker pc, høyttalerne er det rigtig lyd men når jeg kobler til headset får jeg bare monolyd! Lenke til kommentar
phax Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 hvor kobler du headsettet da? direkte i hodetelefon-utgangen på lydkortet? Lenke til kommentar
billywillie Skrevet 14. september 2005 Forfatter Del Skrevet 14. september 2005 Kobler headsettet til utgangen på lydkortet ja, men det spiller ingen rolle for hvis jeg kobler til høyttalerne i stedet så har jeg fortsatt monolyd. En annen ting er at hvis jeg spiller noe på den interne dvd spilleren så er det stereolyd! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå