Øyboer Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Jeg lurer på hvilken P4 prosessor (i stasjonær) en AMD 3000+ (I bærbar pc) tilsvarer Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 (endret) Er det snakk om en Athlon Xp, Sempron eller 64-bits? Vil uansett tippa rundt 2,6 GHz Endret 13. september 2005 av datating Lenke til kommentar
Øyboer Skrevet 13. september 2005 Forfatter Del Skrevet 13. september 2005 Er det snakk om en Athlon Xp, Sempron eller 64-bits? sempron var det visst. en kompis maser også om at jeg må spørre om hva som er best av en amd sempron 3000+ i stasjonær og en amd sempron 3000+ i bærbar PC? Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 (endret) Er det snakk om en Athlon Xp, Sempron eller 64-bits? sempron var det visst. en kompis maser også om at jeg må spørre om hva som er best av en amd sempron 3000+ i stasjonær og en amd sempron 3000+ i bærbar PC? Amd sempron 3000+ i en bærbar er jo mest sannsynlig en mobile versjon. Da klokker cpuen seg ned når den ikke trengs for å spare batteri og ikke lage så mye varme. Ytelsen er omtrent lik når den er helt klokket opp EDIT: Hva cpuen vil tilsvare vil variere fra oppgave til oppgave. Intel er bedre på noen ting, mens AMD er bedre på andre ting . (sempron er ikke så veldig kraftig da, amd athlon 64 cpuene yter litt bedre) Endret 13. september 2005 av sablabra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå