Azton Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 Veldig fint utført arbeid. Er litt skeptisk til plasseringen av det optiske drevet, jeg har i allefall ikke lyst å bøye meg ned på gulvet for å putte inn en CD, men det er kanskje bare meg Men er nok veldig greit hvis du har PC-en på bordet ved siden av deg. Likte ideene dine ganske godt, blir nok et kjekt og anderledes kabinett dette Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 han sa han holdte på å loddet fast diodene for en stund siden Venter spent på update Lenke til kommentar
Pain193 Skrevet 29. september 2005 Forfatter Del Skrevet 29. september 2005 (endret) Hei! Denne og de andre updatene er flyttet hit - Pain193 Endret 28. februar 2006 av Pain193 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 FEETTTT! fy faen så heftigt litt ot: har du gått elektro på vgs? siden du kan en del om dette og får man kjøpt motstandere.. Lenke til kommentar
Pain193 Skrevet 29. september 2005 Forfatter Del Skrevet 29. september 2005 Jeg har foresten bestilt denne vanntanken og tre av disse viftene på Microplex Viftene skal vere på venstre side av kabinettet og skal kjøle harddiskene. Vanntanken tror jeg kommer til og festes bak, men er ikke sikker enda. - Pain193. Lenke til kommentar
Pain193 Skrevet 29. september 2005 Forfatter Del Skrevet 29. september 2005 FEETTTT! fy faen så heftigt litt ot: har du gått elektro på vgs? siden du kan en del om dette og får man kjøpt motstandere.. Ja, jeg gikk GK Elektro i fjor. Motstanderene er kjøpt på www.elfa.se Lenke til kommentar
Pain193 Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Hei! Denne og de andre updatene er flyttet hit - Pain193 Endret 28. februar 2006 av Pain193 Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 najs det der med lexaen ikke du de der viftene. hvordaner støynivået på den? vurderte de viftene selv med kjøpte meg mist vifter i stede e fornøyd med dem. Er det noe leds eller lignende i tanken? eller skal det monteres? Hvilken hw skal inn i praktverket? tror jeg har sett igjennom hele posten men husker ikke om det har stått blir plass til en del bg i den kasa ja Lenke til kommentar
nree Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Fint, men etter min mening er lysdiodene seriekoblet og ikke paralell koblet... (Ser vertfall slik ut på bildet) EDIT: Kansje jeg tar feil, etter ein nærmere kikk på bildet er jeg veldig usikker... Veldig fint vertfall!! Endret 4. oktober 2005 av goggen90 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 Grusomt nice det der ja Lenke til kommentar
Pain193 Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2005 Takk goggen90: Ja, det ser ut som de er seriekoblet, men de er parallellkoblet Klikka_bZerk: Støynivået på viftene er ikke høyt etter min mening, så jeg kan anbefale de Og jeg kommer nok til å montere lysdioder i tanken ja Hardwaren skal være et Abit IC7-G og en 3 GHz Pentium 4. Skjermkort og RAM er jeg ikke sikker på enda, men det får jeg heller ta når den tid kommer. Jeg skal bruke en LiteOn 8X DVDbrenner, og diverse harddisker (b.a. Maxtor Diamond Max 10 200GB og Maxtor Diamond Max 9 120GB (begge IDE)). - Pain193. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 4. oktober 2005 Del Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Kjempetøft med den opplyste plexiplaten! EDIT: 1111 innlegg Endret 4. oktober 2005 av NorthGarden Lenke til kommentar
Pain193 Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2005 NorthGarden: Takk goggen90: Legger ved et bilde hvordan jeg koblet lysdiodene... - Pain193. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Det skulle ikke forundre meg om denne kassa blir en av mine favoritter når den blir ferdig.. Liker effekten med den opplyste plexien, men vil tro det hadde blitt bare enda bedre med el-wire istedenfor LEDs. Jaja! Lenke til kommentar
nree Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 goggen90: Legger ved et bilde hvordan jeg koblet lysdiodene... Jah... var slik jeg tenkte jeg ville gjordt selv... Lenke til kommentar
garfunk Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 bare lurte på en ting. Tok du maskeringsteip på plexien før du begynte å kutte og sånn? eller ser det bare sånn ut? i så fall hvorfor? Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Ta det med ro mann, hvem tror du han er? Blir bare dumt om han skal slurve med arbeidet for å lage Update's. Til alle som lager Worklogs, hastverk er faktisk lastverk. Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Helt enig. For å skape noe som er lækkert så man gjøre det nøysomt og ikke forhaste seg, det er da feil oppstår. Worklogs betyr egentlig ikke en dritt framfor arbedet på kassa. først kassa og worklogs til slutt, det er ingen som går sin vei her og alle har tid til å vente. Et mega bra arbeid hittil forresten stå på Lenke til kommentar
Pain193 Skrevet 7. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2005 (endret) garfunk: grunnen til at jeg brukte maskeringstape, var for å holde på plass ledningene når jeg limte dem fast. DJ-Sonic: Takk Damination:Hehe, jeg har ikke gitt opp nei. Jeg kan jo ikke holde på med kabinettet hele tiden, for jeg har jo andre ting å gjøre på jeg også - Pain193. Endret 7. oktober 2005 av Pain193 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå