Gå til innhold

Prosjekt Blue Lightning (Sist Oppdatert: 10.12.05)

Anbefalte innlegg

Veldig fint utført arbeid. Er litt skeptisk til plasseringen av det optiske drevet, jeg har i allefall ikke lyst å bøye meg ned på gulvet for å putte inn en CD, men det er kanskje bare meg :p Men er nok veldig greit hvis du har PC-en på bordet ved siden av deg. Likte ideene dine ganske godt, blir nok et kjekt og anderledes kabinett dette :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

najs det der med lexaen ;)

ikke du de der viftene. hvordaner støynivået på den? vurderte de viftene selv med kjøpte meg mist vifter i stede :D e fornøyd med dem.

Er det noe leds eller lignende i tanken? eller skal det monteres?

Hvilken hw skal inn i praktverket? tror jeg har sett igjennom hele posten men husker ikke om det har stått :cry: blir plass til en del bg i den kasa ja :D

Lenke til kommentar

Fint, men etter min mening er lysdiodene seriekoblet og ikke paralell koblet...

(Ser vertfall slik ut på bildet)

EDIT: Kansje jeg tar feil, etter ein nærmere kikk på bildet

er jeg veldig usikker...

Veldig fint vertfall!! :yes:

Endret av goggen90
Lenke til kommentar

Takk ;)

goggen90: Ja, det ser ut som de er seriekoblet, men de er parallellkoblet ;)

Klikka_bZerk: Støynivået på viftene er ikke høyt etter min mening, så jeg kan anbefale de :thumbup:

Og jeg kommer nok til å montere lysdioder i tanken ja :yes:

Hardwaren skal være et Abit IC7-G og en 3 GHz Pentium 4. Skjermkort og RAM er jeg ikke sikker på enda, men det får jeg heller ta når den tid kommer. Jeg skal bruke en LiteOn 8X DVDbrenner, og diverse harddisker (b.a. Maxtor Diamond Max 10 200GB og Maxtor Diamond Max 9 120GB (begge IDE)).

- Pain193.

Lenke til kommentar

Helt enig.

For å skape noe som er lækkert så man gjøre det nøysomt og ikke forhaste seg, det er da feil oppstår.

Worklogs betyr egentlig ikke en dritt framfor arbedet på kassa.

først kassa og worklogs til slutt, det er ingen som går sin vei her og alle har tid til å vente.

Et mega bra arbeid hittil forresten :thumbup:

stå på :p

Lenke til kommentar

garfunk: grunnen til at jeg brukte maskeringstape, var for å holde på plass ledningene når jeg limte dem fast.

DJ-Sonic: Takk :)

Damination:Hehe, jeg har ikke gitt opp nei. Jeg kan jo ikke holde på med kabinettet hele tiden, for jeg har jo andre ting å gjøre på jeg også ;)

- Pain193.

Endret av Pain193
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...