Damination Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Bookmarka siden Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Dette lover bra, godt plan du har å jobbe etter! Lenke til kommentar
Phara0h Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Jeg har også sett på XLR-koblinger for å ha en enkel måte og koble strømmen på, men er det ikke bare 3 pinner i koblingene, hvordan har du tenkt til å løse det? (er hvertfall kun 3 i de på biltema her) Kan man koble sammen de svarte ledningene på ATX-kontaktene for å forgrene de ut igjen til 2? Lenke til kommentar
Pain193 Skrevet 21. september 2005 Forfatter Del Skrevet 21. september 2005 DJ Ovin: Det jeg har tengt å gjøre videre, er å sparkle alle hull og sprekker for å få helt gjevne overflater. Deretter skal jeg male flere lag med grunnmaling å pusse den gjevn og fin, så skal kabinettet lakkeres. Skal prøve å få en fin finnish i lakken. Det er jo selvsagt mer òg, men det er ikke vits å ramse opp alt som gjenstår Phara0h: Ja, det er tre pinner i mine XLR-koblinger også, men rammen er også mulig å bruke, det er vanligvis den som skal kobles til jord (svart ledning). - Pain193. Lenke til kommentar
Xstract Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 veldig bra arbeid bjørnar! stå på. dette ser virkelig bra ut gleder meg til neste update. Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Nydelig :! Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 NICE! fy faen så heftig! Lenke til kommentar
Pain193 Skrevet 21. september 2005 Forfatter Del Skrevet 21. september 2005 Takker Jeg har ikke gjort noe i dag, men jeg skal ihvertfall jobbe i morgen. Så da blir det kansje en liten update Lenke til kommentar
Wice Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Mange dyktige folk her på forumet Lenke til kommentar
Damination Skrevet 21. september 2005 Del Skrevet 21. september 2005 Det skal være vist Lenke til kommentar
Markussr Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Likte plaseringen av cdromen! veldig uvant men stilig sådan Skal du beholde den utvendige fargen på cdromen? likte også racken til harddisker, men den er vell ikke noe støy-demper;)(?) Stå på videre! Lenke til kommentar
nree Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Ser bra ut! Gleder meg til neste update! Lenke til kommentar
Pain193 Skrevet 22. september 2005 Forfatter Del Skrevet 22. september 2005 (endret) Takk for komentarer Markussr: Den CD-romen på bildet er ødelagt. Jeg skal bruke en DVD-brenner som skal stealtes (bygges inn i fronten). HDD-racken er nok ikke så støydempende nei, men jeg får se om jeg finner på noe som kan brukes til å redusere støyen I dag har jeg malt/grunnet litt av kabinettet med "top coat" som egentlig brukes på glassfiberformer o.l. Visst dette blir bra, maler jeg hele kabinettet med "top coat" før jeg lakkerer det - Pain193. Endret 22. september 2005 av Pain193 Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 (endret) Ser fortsatt glimrende ut, ser ut som om det er ganske så godt planlagt også? Uansett; Stå på! Endret 23. september 2005 av ÜberNabben Lenke til kommentar
Markussr Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Hehe:P ok! Det høres bra ut! Så lenge du hiver inn nokk bilder av arbeidet så skal jeg ikke si noe Lenke til kommentar
Damination Skrevet 25. september 2005 Del Skrevet 25. september 2005 nå er det lenge siden update, begynner å lukte update Lenke til kommentar
Pain193 Skrevet 25. september 2005 Forfatter Del Skrevet 25. september 2005 Hehe, tirsdag skal jeg lage update Har hatt så mya annet å gjort på. - Pain193. Lenke til kommentar
Pain193 Skrevet 27. september 2005 Forfatter Del Skrevet 27. september 2005 Hei! Det var meningen at jeg skulle til Clas Ohlson i dag for å kjøpe lysdioder sånn at jeg kunne lage update, men det ble ikke noe av. Jeg har bare sparklet og pusset på kabinettet i dag, så jeg tok ikke bilder. Men når jeg kjøper lysdioder kan jeg fortsette, for da kan jeg feste begge rommene sammen Jeg får se om jeg kommer meg til Clas Ohlson i morgen, så jeg kan lage update Lysdiodene jeg skal kjøpe er ultrablå og ultrahvit 3mm. Link til dioder - Pain193. Lenke til kommentar
klomp1 Skrevet 29. september 2005 Del Skrevet 29. september 2005 (endret) Vært på Clas Ohlson snart eller? Endret 29. september 2005 av klomp1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå