sigz Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Sier meg enig! Bra jobbet og ser ut som arbeidet er ordentlig gjordt. *Følge med* Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Hvordan er det fronten skal bli? På bildet er det baksiden, siden psu er der eller blir det også fronten? Lenke til kommentar
Pain193 Skrevet 15. september 2005 Forfatter Del Skrevet 15. september 2005 Takk for tilbakemeldinger Jeg har ikke fått gjort så mye i dag, for da jeg var å kjøpte skruer, spurte en som jobber der som jeg kjenner godt, om jeg kunne hjelpe han med PCen hjemme hos han. Men plexiplatene er iallefal komt. sigen: Skal for det meste hålde meg til tegningene, men det komme selvsagt mere plexi-detaljer ++. Jeg er ikke sikker på om jeg skal på TCP, hva tid er det? Klikka_bZerk: Harddisk/DVD-brenner-festene skal lages i plexi/lexan og kryssfiner. Fronten har jeg litt planer for, men er ikke helt sikker enda. Jeg beklager veldig at jeg ikke fikk tid til å legge ut noen update i dag... Men husk: da blir det større update i morgen - Pain193 Lenke til kommentar
Apoc_ Skrevet 15. september 2005 Del Skrevet 15. september 2005 Ser lovende ut det der Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Ditto. Godt planlagt, det er bra, stussa litt på radiatorfargen, men ellers kjempefint Lenke til kommentar
sigen Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 TCP er fra 7. til 11. Oktober, må snart bestille hvis du skal der Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 TCP er fra 7. til 11. Oktober, må snart bestille hvis du skal der har du en link til hjemmesia demmes? fant så mye rart når jeg søkte på tcp Lenke til kommentar
Pain193 Skrevet 16. september 2005 Forfatter Del Skrevet 16. september 2005 (endret) Hei! Denne og de andre updatene er flyttet hit - Pain193 Endret 28. februar 2006 av Pain193 Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 ble bra det der, gleder meg til å se resultate. må bare gi deg litt kryt for du jobber så raskt så bare kom med enda fler updates snart Lenke til kommentar
sigen Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 Link til TCP Radiatoren så litt bedre ut nå ja, men jeg likte allikevel ikke helt fargen (for lys på en måte). Ellers ser det bra ut, litt ujevne hull til PSU`en, men det fikser du vel...? Lenke til kommentar
Xstract Skrevet 16. september 2005 Del Skrevet 16. september 2005 jævla bra arbeid bjørnar nice liker dette prosjektet ass. jeg følger med videre ! veldig bra arbeid til nå. og som noen andre komenterte, du jobber fort det er fint. har tro på dette prosjektet Lenke til kommentar
Pain193 Skrevet 16. september 2005 Forfatter Del Skrevet 16. september 2005 Link til TCP Radiatoren så litt bedre ut nå ja, men jeg likte allikevel ikke helt fargen (for lys på en måte). Ellers ser det bra ut, litt ujevne hull til PSU`en, men det fikser du vel...? Jeg synest egentlig at den ble litt for lys jeg også, men jeg skal vente til jeg har lakkert kabinettet svart inni, så ser jeg om det står i stil. Angående hullene til PSUen, så har jeg prøvd å ha knappen og inntaket inni. Og det viser ikke at hullene ikke er gjevnt utskjærte Takk for resten av kommentarene Lenke til kommentar
nree Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Ser veldig bra ut! KUTGW! Lenke til kommentar
storken Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 dette ser bra ut ja. Lenke til kommentar
Markussr Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Ser veldig bra ut! Likte fargen og finishen på radiatoren din;) har en lignende selv.... Har tro på at dette kan bli bra! Lykke til videre! Lenke til kommentar
Damination Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Stilig med de Uv Plexiglassene, stilig prosjekt, lykke til Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Maling framfor spraying? Uvant, selv om fargen var.. Ja.. Ikke helt i min smak tror jeg det kan bli bra, spesielt med UVreaktiv plexi. Det failer nesten aldri! Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Maling framfor spraying? Uvant, selv om fargen var.. Ja.. Ikke helt i min smak tror jeg det kan bli bra, spesielt med UVreaktiv plexi. Det failer nesten aldri! Var ikke det bare grunning da ? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 Det var det visst.. Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 17. september 2005 Del Skrevet 17. september 2005 ser bra ut hittil *må ha denne i mine innlegg* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå