Gå til innhold

Prosjekt Blue Lightning (Sist Oppdatert: 10.12.05)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Å herregud. Fikk nesten sjokk jeg.

Jeg tenkte at jeg skulle se igjen noen worklogger, så kom jeg endelig til din.

Husket nesten ikke prosjektet, og så gjennom alle bilder, leste alt, og ble utrolig imponert. Dette prosjektet er GENIALT!

 

Kjempebra. :)

Lenke til kommentar
*Legge til mine innlegg*

 

Herregud da mann. Så deilig kabinett. Men hvordan er det å bruke XLR som erstatning på MOLEX?

5685182[/snapback]

XLR kontaktene bruker han jo bare som et skjøtepunt da, Jeg vurdere selv å bruke DIN kontakter når jeg skal lage min PSU moduler.

 

Fordelen med XLR og DIN er at du slipper de bla. de pinsene som ikke er noe serlig å skryte av i molex kontaktene. Blir bare en god del lodding på da deg, men det er verdt det ;)

 

Edit: Leif was here

Endret av Klikka_bZerk
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Å herregud. Fikk nesten sjokk jeg.

Jeg tenkte at jeg skulle se igjen noen worklogger, så kom jeg endelig til din.

Husket nesten ikke prosjektet, og så gjennom alle bilder, leste alt, og ble utrolig imponert. Dette prosjektet er GENIALT!

 

Kjempebra. :)

5685490[/snapback]

 

Jeg må si meg helt enig der ja!

FOR en finish på alt du gjør!

 

Jeg sitter på jobben og leser arbeidslogger mest for å få ny inspirasjon og nye idéer, men også for å få tia til å gå sånn at jeg kan komme meg hjem og fortsette mitt prosjekt også. Det er første gangen jeg har sett denne loggen og jeg er overimponert over kvaliteten på bygget ditt!

 

Jeg legger inn ett svar her først og fremst for å få den over i "mine innlegg", ikke for å å bumpe fordi dette vil jeg følge med på videre!

 

Når man ser arbeid av denne kvaliteten blir man nesten flau over det man selv trodde var bra og nå er det bare å brette opp armene og legge lista enda høyere!

 

Jeg gleder meg masse til neste update, fantastisk jobb Pain!

:thumbs:

 

Med vennlig hilsen

 

Han Derre

Lenke til kommentar
Å herregud. Fikk nesten sjokk jeg.

Jeg tenkte at jeg skulle se igjen noen worklogger, så kom jeg endelig til din.

Husket nesten ikke prosjektet, og så gjennom alle bilder, leste alt, og ble utrolig imponert. Dette prosjektet er GENIALT!

 

Kjempebra. :)

5685490[/snapback]

 

Jeg må si meg helt enig der ja!

FOR en finish på alt du gjør!

 

Jeg sitter på jobben og leser arbeidslogger mest for å få ny inspirasjon og nye idéer, men også for å få tia til å gå sånn at jeg kan komme meg hjem og fortsette mitt prosjekt også. Det er første gangen jeg har sett denne loggen og jeg er overimponert over kvaliteten på bygget ditt!

 

Jeg legger inn ett svar her først og fremst for å få den over i "mine innlegg", ikke for å å bumpe fordi dette vil jeg følge med på videre!

 

Når man ser arbeid av denne kvaliteten blir man nesten flau over det man selv trodde var bra så nå er det bare å brette opp armene og legge lista enda høyere!

 

Jeg gleder meg masse til neste update, fantastisk jobb Pain!

:thumbs:

 

Med vennlig hilsen

 

Han Derre

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 4 måneder senere...
  • 10 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...