Gå til innhold

Prosjekt Blue Lightning (Sist Oppdatert: 10.12.05)


Anbefalte innlegg

Jævlig heftig det der bildet du tok med lyset av :thumbup: (digger dette prosjektet :D )

 

DVD moden ble najs! Hvilken bryter skal du ha til den da? Foresten hvor mange disker skal du ha i kabinettet siden du han en så stor 3.25 rack.

 

Koblingene så ikke værst ut de heller. :yes:

 

PS: savner mer bilder fra lodingen på DVD'en ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Glisevask, aspstein, king_of_kong, Impetus90: Takker :) Gøy å høre at dere liker prosjektet mitt :yes:

 

sigen: Takk :)

 

Jepp, DVD-brenneren skal selvfølgelig stå i stil med resten, hadde bare ikke mer lakk igjen.

 

Ja, jeg ble ikke helt fornøyd med front-dekselet til DVD-brenneren. Så det skal fikses.

 

Angående P4-pluggen. Alle kabler og ledninger skal ryddes i helt til slutt når kabinettet er ferdig og kun "finpuss" gjenstår.

 

Når det gjelder de utvendige dysjslangene, så har jeg sakt at jeg skal lage noen "fester" i plexi, som skal rette opp slangene.

 

Takker for tipsene alikevel :thumbup:

 

Dr.Ittsekk: Takk :)

 

Når CD-/DVD-platen spinner rundt inni en CD-/DVD-stasjon, er den ikke borti "skuffa". "Skuffa" er kun til å føre disken inn til motoren som spinner den rundt.

 

Klikka_bZerk: Takk :)

 

Jeg er ikke sikker på bryter enda. Men d må bli en som står i stil med kabinettet.

 

Jeg har ikke mer en fire disker som jeg skal ha i til å begynne med. Men jeg har laget plass til ti disker visst jeg skulle trenge det.

 

Jeg kommer aldri på å ta bilder når jeg lodder, men jeg skal skjerpe meg! :p

 

- Pain193.

Lenke til kommentar

Fin å høre at du skal lakke dvd-spilleren, hadde jo vært major drak-down om du ikke hadde gjort det ;)

Gleder meg til å se resultatet med dekselet, selv om jeg faktisk synes det ble litt stiligt når det stakk litt ut. Men gå heller for stilrent og rette, stramme linjer, passer bedre inn :thumbup:

Og når jeg er inne på stilrent og stramme linjer; Håper du lager noen fine plexifester til slangene, det ser litt for uryddig ut som sagt når de henger så løst.

Tenkte meg egentlig at du bare la ledningene litt midlertidig, men nevnte det allikevel. Berde å si det en gang for mye enn en gang for lite synes jeg ;)

 

Og igjen; Lykke til videre med dette flotte prosjektet :love.

Lenke til kommentar

har bare en ting og si jeg og det er, WOW ! nydeligt arbeid, veldig fine arbeids detaljer, det beste jeg vet med en worklog.

nei dette er en av de bedre jeg har sett på lenge, bra kreativitet, ideene dine og utførelsen, helt mega flotte.

 

A new king has bean born :thumbup:

Heal to Prosjekt Blue Lightning :)

 

ps. fortsett sånn og jeg er din personlige kasse bærer :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...