Klekkus Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Jævlig heftig det der bildet du tok med lyset av (digger dette prosjektet ) DVD moden ble najs! Hvilken bryter skal du ha til den da? Foresten hvor mange disker skal du ha i kabinettet siden du han en så stor 3.25 rack. Koblingene så ikke værst ut de heller. PS: savner mer bilder fra lodingen på DVD'en Lenke til kommentar
Pain193 Skrevet 9. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2005 Glisevask, aspstein, king_of_kong, Impetus90: Takker Gøy å høre at dere liker prosjektet mitt sigen: Takk Jepp, DVD-brenneren skal selvfølgelig stå i stil med resten, hadde bare ikke mer lakk igjen. Ja, jeg ble ikke helt fornøyd med front-dekselet til DVD-brenneren. Så det skal fikses. Angående P4-pluggen. Alle kabler og ledninger skal ryddes i helt til slutt når kabinettet er ferdig og kun "finpuss" gjenstår. Når det gjelder de utvendige dysjslangene, så har jeg sakt at jeg skal lage noen "fester" i plexi, som skal rette opp slangene. Takker for tipsene alikevel Dr.Ittsekk: Takk Når CD-/DVD-platen spinner rundt inni en CD-/DVD-stasjon, er den ikke borti "skuffa". "Skuffa" er kun til å føre disken inn til motoren som spinner den rundt. Klikka_bZerk: Takk Jeg er ikke sikker på bryter enda. Men d må bli en som står i stil med kabinettet. Jeg har ikke mer en fire disker som jeg skal ha i til å begynne med. Men jeg har laget plass til ti disker visst jeg skulle trenge det. Jeg kommer aldri på å ta bilder når jeg lodder, men jeg skal skjerpe meg! - Pain193. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Fin å høre at du skal lakke dvd-spilleren, hadde jo vært major drak-down om du ikke hadde gjort det Gleder meg til å se resultatet med dekselet, selv om jeg faktisk synes det ble litt stiligt når det stakk litt ut. Men gå heller for stilrent og rette, stramme linjer, passer bedre inn Og når jeg er inne på stilrent og stramme linjer; Håper du lager noen fine plexifester til slangene, det ser litt for uryddig ut som sagt når de henger så løst. Tenkte meg egentlig at du bare la ledningene litt midlertidig, men nevnte det allikevel. Berde å si det en gang for mye enn en gang for lite synes jeg Og igjen; Lykke til videre med dette flotte prosjektet :love. Lenke til kommentar
chase Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 mmmm kan bare si digg.. hail pain193! hehe Petter Lenke til kommentar
Pain193 Skrevet 9. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2005 sigen: DVD-dekselet er litt skjeivt, så jeg kommer uansett til å fikse på det. Berde å si det en gang for mye enn en gang for lite synes jeg Ja selvfølgelig Og igjen; Takk for kritikken chase: Hehe, takk - Pain193. Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 har bare en ting og si jeg og det er, WOW ! nydeligt arbeid, veldig fine arbeids detaljer, det beste jeg vet med en worklog. nei dette er en av de bedre jeg har sett på lenge, bra kreativitet, ideene dine og utførelsen, helt mega flotte. A new king has bean born Heal to Prosjekt Blue Lightning ps. fortsett sånn og jeg er din personlige kasse bærer :!: Lenke til kommentar
Pain193 Skrevet 10. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2005 (endret) DJ-Sonic: Takk for kritikken ps. fortsett sånn og jeg er din personlige kasse bærer :!: Haha! Takk, men du skal heller få slippe. - Pain193. Endret 10. desember 2005 av Pain193 Lenke til kommentar
Pain193 Skrevet 10. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2005 (endret) Hei! Denne og de andre updatene er flyttet hit - Pain193 Endret 28. februar 2006 av Pain193 Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Ble bra det der Tror nok det kan gå med noen orange detaljer, men jeg er ikke sikker. Hva med å starte opp å se hvordan det blir med blåt og orange sammen Har du mye plexi eller? Lenke til kommentar
Pain193 Skrevet 10. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2005 (endret) Hei! Denne og de andre updatene er flyttet hit - Pain193 Endret 28. februar 2006 av Pain193 Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Ahh det der vart deilig, men den orange biten bør du nok la være. Likte spesielt de kablene som blir dratt gjennom på utsiden av kabinettet.. Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Nice gravering da! Du er skills ; p Stå På The Good Work! Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Herregud så deilig! Kan med hånden på hjertet si at dette er den fineste pcn jeg har sett, (og du er ikke ferdig engang ) Gleder meg VILLT til den blir ferdig! Lenke til kommentar
sigen Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Orange detaljer: Bra du gikk vekk fra det, siden du går for stilrent (etter det jeg har forstått hvertfall) Gravering: Sikksyke skills, en av de beste graveringene jeg har sett på lenge Lenke til kommentar
reds Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Slenger meg på, dette er lekkert! En kvalitets-mod av egen klasse.... Mvh. Imponert Marius E Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 Ble bra den der graveringen, blir ganske fort bra ressultat av enkla motiver da Hvilken graveringsbit brukte du da? antar at du brukte dremel Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 (endret) Glemte/Så ikke at jeg hadde posta her før Endret 11. desember 2005 av DJ Ovin Lenke til kommentar
Pain193 Skrevet 11. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2005 Ole J, DJ Ovin, Impetus90, Marius E: Tusen takk folkens Klikka_bZerk: Takk Jeg brukte den spisseste graveringsspissen jeg har, sammen med en "fake" dremel med forlengelses-slange fra Clas Ohlson. - Pain193. Lenke til kommentar
bokhylle Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 Det er sykt bra! Vil lage sånn jeg og, men har ikke råd og skillz. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 11. desember 2005 Del Skrevet 11. desember 2005 (endret) Så ganske strøkent ut med den logoen ja.. Endret 11. desember 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå