Goodall Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 FY FLATE dette ser bare helt mega digg ut da. Utrolig bra jobba må jeg si! Gleder meg til å se det siste på plass. Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Peeent! Liker løsningene dine, blir (forhåpentligvis) fint og ryddig når du er ferdig Lenke til kommentar
chase Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 digg ser du har veldig bra kvalitet på arbeidet ditt og i liikhet med meg så liker du detaljer Keep on moddin' Petter Lenke til kommentar
Pain193 Skrevet 30. november 2005 Forfatter Del Skrevet 30. november 2005 (endret) Takker folkens Syyykt nice da!! Du er god! Likte den sleevinga du gjorde der! Den atx kabelen, sikkert sagt det før, men er det den som skal gå utafor kabinettet i de boksene? orker ikke finne igjen og se etter om du ahr sagt det 5233836[/snapback] Jepp, ATX-kabelen går i boksene - Pain193. Endret 30. november 2005 av Pain193 Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Dette blir digg Ble pent med litt kabelstrømper da Lenke til kommentar
Pain193 Skrevet 30. november 2005 Forfatter Del Skrevet 30. november 2005 Takk til deg også Klikka_bZerk - Pain193. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Veldig, veldig stilig må jeg si Lenke til kommentar
thinkdifferent Skrevet 1. desember 2005 Del Skrevet 1. desember 2005 Sleevinga av PSU'en er det beste jeg har sett...! Stå på Lenke til kommentar
Pain193 Skrevet 8. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2005 (endret) Hei! Denne og de andre updatene er flyttet hit - Pain193 Endret 28. februar 2006 av Pain193 Lenke til kommentar
Pain193 Skrevet 8. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2005 (endret) Hei! Denne og de andre updatene er flyttet hit - Pain193 Endret 28. februar 2006 av Pain193 Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Oj, masse bilder Liker det! Arbeidet som er gjort er nydelig gjennomført! Ser dirtfett ut med ossen du har fiksa med kabler og sånt, og dvd-brenner og hdd rack ser dirtfett ut! KUTGW, and UFTW! Øyvind! Lenke til kommentar
Pain193 Skrevet 8. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2005 (endret) king_of_kong og Trussl: Takker DJ Ovin: Takk UFTW? - Pain193. Endret 8. desember 2005 av Pain193 Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Veldig nice. Gjennomført og bra arbeid.. Drit fet dvd spiller / Brenner.. Lenke til kommentar
Pain193 Skrevet 8. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2005 Takk Mr_Razer Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Den DVD-ROMen ble jo bare lekker med det dekselet da! Kvalitetsmod vil jeg kalle dette.. Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Ja må hive meg på med resten av gjenger her. Den DVDen ble bare helt sjef Lenke til kommentar
sigen Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 (endret) Nydelig! Har noen ting du kan fikse på allikevel; Lakke dvd-spilleren sort, så det står i stil med resten Få dekselet til dvd-spilleren litt lenger inn, tror det ser litt bedre ut om den går i ett med frontplata (smakssak kanskje ) Legge P4-pluggen sånn at den går rett opp istedenfor skjevt hvis det går Rette ut de utvendige slangene og fikse litt inne i boksene (så hvertfall litt "stygt" ut i den øverste boksen når slangene er litt inni, men ikke "kommer helt frem" hvis du forstår hva jeg mener. Eller er det ikke noe jeg kommer på, utenom at jeg er enig med Glisevask; Dette er en kvalitetsmod! Endret 8. desember 2005 av sigen Lenke til kommentar
Dr.Ittsekk Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 Nå har jeg fulgt med på prosjektet ditt over en lengre tid, men har enda ikke skrevet et innlegg i denne tråden. Så nå er det vel på høy tid med litt skryt. Det er godt å se et prosjekt som er så originalt fra ”topp til tå” som ditt. Alt arbeidet virker rent og gjennomført. Det vises at du trives med arbeidet du gjør. Meget pent gjennomført. Så et lite spørsmål. Vil ikke den blå lakken fra Europris farge diskene du bruker. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Dette ble bare konge!! Er bare å bøye seg i støvet! *host, hark. Ugh, støvallergi* Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Fy faen dette er den peneste og best gjennomførte worklogen jeg har sett! Du er kretiv, jobber raskt, og gjør alt med en kjempefin finish! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå