Gå til innhold

Prosjekt Blue Lightning (Sist Oppdatert: 10.12.05)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takker folkens :)

 

 

Syyykt nice da!! Du er god! :thumbs:  Likte den sleevinga du gjorde der!

Den atx kabelen, sikkert sagt det før, men er det den som skal gå utafor kabinettet i de boksene? :p orker ikke finne igjen og se etter om du ahr sagt det

5233836[/snapback]

 

Jepp, ATX-kabelen går i boksene :yes:

 

- Pain193.

Endret av Pain193
Lenke til kommentar

Nydelig! Har noen ting du kan fikse på allikevel;

Lakke dvd-spilleren sort, så det står i stil med resten

Få dekselet til dvd-spilleren litt lenger inn, tror det ser litt bedre ut om den går i ett med frontplata (smakssak kanskje :hmm: )

Legge P4-pluggen sånn at den går rett opp istedenfor skjevt hvis det går

Rette ut de utvendige slangene og fikse litt inne i boksene (så hvertfall litt "stygt" ut i den øverste boksen når slangene er litt inni, men ikke "kommer helt frem" hvis du forstår hva jeg mener.

 

Eller er det ikke noe jeg kommer på, utenom at jeg er enig med Glisevask; Dette er en kvalitetsmod! :thumbup:

Endret av sigen
Lenke til kommentar

Nå har jeg fulgt med på prosjektet ditt over en lengre tid, men har enda ikke skrevet et innlegg i denne tråden. Så nå er det vel på høy tid med litt skryt. Det er godt å se et prosjekt som er så originalt fra ”topp til tå” som ditt. Alt arbeidet virker rent og gjennomført. Det vises at du trives med arbeidet du gjør. Meget pent gjennomført.

Så et lite spørsmål. Vil ikke den blå lakken fra Europris farge diskene du bruker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...