TBPhoto Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Dette bildet tok jeg rett etter at jeg kjøpte min Ixus 30, ifjor vinter. Satt og så gjennom gamle bilder, og syntes dette faktisk er ett ganske bra bilde? Har croppa det noe, og kjørt det i Neatimage (kjørte Ixus'en på full auto, så ISO'n var nok oppe på iallefall 200, evt. 400). Fargene er som de kom ut fra kameraet. Hva er tankene om dette bildet, til å være ett av de første jeg tok når jeg begynte med fotografering? Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 flotte farger, men kunne croppa bort mye mer av bakken/snøen nederst i bildet, det stjeler litt for mye oppmerksomhet. stå på! Lenke til kommentar
Sarge Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 flotte farger, men kunne croppa bort mye mer av bakken/snøen nederst i bildet, det stjeler litt for mye oppmerksomhet. stå på! Jeg er ikke enig i at man skal fjerne så mye mer av snøen. Den snødekte bakken gir dybde i bildet. Mulig man kunne fjernet litt, men tar man for mye blir bildet bare flatt. Lenke til kommentar
bjornegil Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Synes det er et fint bilde! Ikke at jeg har så mye peiling men jeg likte det :!: Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 (endret) Fint bilde ja! Utrolig spennende. Kunne nesten beskrive det perfekte Norge. Sitte inne forran peisen sammen med familie med sånn utrolig himmel ute. Veldig bra Men "vekten" bli veldig mye på venstre side. Er liksom tomt på høyre. Føles ut som at bildet velter til venstre. Prøv neste gang å balangsere bildet litt mer ved å ikke ha alt trykke i et hjørne Endret 14. september 2005 av Andyax Lenke til kommentar
kanne Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Likte bildet ditt veldig godt! Flotte farger gir en god stemning..Jeg får nesten lyst til å flytte på bondegård.. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 flotte farger, men kunne croppa bort mye mer av bakken/snøen nederst i bildet, det stjeler litt for mye oppmerksomhet. stå på! Enig der. Men ble dette for mye? Lenke til kommentar
Sarge Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 flotte farger, men kunne croppa bort mye mer av bakken/snøen nederst i bildet, det stjeler litt for mye oppmerksomhet. stå på! Enig der. Men ble dette for mye? Hadde trodd det skulle bli for mye å nesten ikke ha snø igjen, men ser nå at det fungerer bra. Det bor tydeligvis flere gode komposisjoner i et motiv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå