stinger82 Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Har tenkt å formatere en av de nærmeste dagene, men vil beholde enkelte saker og ting. Hvordan kan jeg f.eks. beholde mailene og kontoene på Office Outlook? Og hvordan legger jeg det inn igjen når jeg har formatert? På forhånd takk Lenke til kommentar
Duffy85 Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Uten å ha prøvd dette selv så mener jeg Fil --> Importer/Eksporter skal du finne svar på det du lurer på Lenke til kommentar
random_wannabe Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Kopier mailene og send de til deg selv når den "store" dagen kommer Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Det er bare å ta en backup av .pst fila til outlook. Den ligger antakelig her: C:\Documents and settings\[brukernavn]\Lokale innstillinger\Programdata\Microsoft\Outlook Kontoinformasjon tror jeg ikke ligger i den fila, så det må du legge inn i Outlook etter reinstallasjon. Veiviser for overføring av filer og instillinger kan også være kjekk å bruke. Ligger under Start\Tilbehør\Systemverktøy Lenke til kommentar
stinger82 Skrevet 13. september 2005 Forfatter Del Skrevet 13. september 2005 Takker for svar Men så var det en annen ting jeg lurte på. er det mulig og ta vare på alle de oppdateringene jeg har gjordt til windows update? Lenke til kommentar
Maxopp Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Microsoft har et program som kan settes til å ta backup med 1 til 60 dagers mellomrom. Du finner programet her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå