dabear Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Hepp, jeg må altså installere IE i linux for å få noen applikasjoner til å kjøre. Jeg har prøvd å laste ned gjennom winetools og windows sine sider. Programmet kjører, men jeg får altså den vedlagte feilen. Hvordan kan jeg fikse dette? Lenke til kommentar
olear Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Prøvde IE gjennom Wine for en god stund siden, men fikk problemer. Tror det finnes en egen setupfil som skal fungere i Wine (husker ikke hvor jeg leste det). Jeg kjører IE gjennom Crossover, og det fungerer perfekt. Lenke til kommentar
Nénmacil Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Hva er egentlig poenget med å kjøre IE (Internet Exploderer) i et Unix/Linux-basert OS? Lenke til kommentar
olear Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Hva er egentlig poenget med å kjøre IE (Internet Exploderer) i et Unix/Linux-basert OS? Vel, hvis man f.eks utvikler websider så er det veldig kjekt å sjekke at siden ser bra ut i IE. Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Se her: http://sidenet.ddo.jp/winetips/config.html Lenke til kommentar
j0kke_ Skrevet 14. september 2005 Del Skrevet 14. september 2005 Hepp, jeg må altså installere IE i linux for å få noen applikasjoner til å kjøre. skal det ikke gå an å spoofe da (eller hva det nå en ungdommen i dag sier)? er da mulig å få diverse hjemmesider til å tru at man bruker win32 + IE.... har hørt at resultatene ikke alltid er ike gode Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå