nahojdat Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Hvordan fjerner jeg viften på HK? Skal bytte ut med en passiv kjøler fra zalman.. Må jeg ut med hele kortet? Må jeg sette jumper eller lignende på vifte kontakten for at pcen skal starte uten viften eller er det ikke noe sperre der? HK er Epox 9NDA3+ Link Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 Bare dra ut plastikk pinnene du ser på bilde så har du kjøleren av. Du må ikke sette jumper på kontakten til viften for du kortslutter du den. Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 13. september 2005 Del Skrevet 13. september 2005 (endret) Hvis du vil spare deg selv for masse arbeid,så bare klipp plastpinnene av med en avbitertang. Det har jeg gjort på 2 hovedkort. Jeg giddet rett og slett ikke skru hovedkortet ut. Jeg måtte ikke bruke noe jumper på viftekontakten. Endret 13. september 2005 av Morten K Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 16. september 2005 Forfatter Del Skrevet 16. september 2005 Nå har jeg fått den på, klippet av jeg også, er jo totalt stress med de festene.. Funker fint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå